Honda обнови и малките кросови CRF125 F и CRF125 FB

Тъкмо обновените малки кросови модели CRF125 F и CRF125 FB на Honda са перфектното въвеждане на децата в мотоциклетизма. Това са мотори, които бързо изграждат уменията за контрол над машината, когато се кара на състезание или просто за удоволствие. За Honda привличането на млади състезатели в началото на кариерата им е от голямо значение.
CRF125 F и CRF125 FB са перфектните модели за първи мотоциклет. Те са с двигател с въздушно охлаждане, в висок въртящ момент при ниски обороти, който изисква ниски разходи за поддръжка. Скоростната кутия е 4-степенна, шасито е леко, а дизайнът е вдъхновен от този на големия кросов байк CRF450R, който бе представен наскоро. CRF125F за 2014 г. е последния нов мотоциклет във фамилията CRF. Въпреки че на някои CRF125F би се сторил малък, кой може да донесе офроуд тръпка, вълнение и преживяване като голяма машина.
Чисто новата рама дава на шасито на CRF125F перфектен баланс и стабилност при езда. Интегрираният дизайн въздушна кутия/батерия, монтирани надлъжно в рамата, запазват мотоциклета тънък и височината на седалката е 735 мм. Това го прави лесен за езда и управление за млади хора над 10-годишна възраст. Междуосието е 1219 мм, а теглото с флуидите е само 88 кг.
Усилената 31-милиметрова телескопична вилка има ход от 140 мм. Нов е задният  амортисьор с бутало с диаметър 32 мм и ход 114 мм. Високото качество на окачването поема отлично преминаването по неравностите и прави по-добро поведението на машината на пресечен терен. Стоманеният шарнир по системата Pro-Link на Honda също допринася за това. Нови са и колелата – 17 инча отпред и 14 отзад. Спирачките са хидравличен диск 220 мм отпред с регулиране на спирачното усилие и с 95 мм барабанна отзад.
Двигателят SOHC е с обем 124 куб. см, въздушно охлаждане и е здрав и лесен за поддръжка. Той дава на CRF125F отличен въртящ момент в добрия диапазон на оборотите, което е значителна стъпка напред в сравнение с CRF100F. Инженерите на Honda са се концентрирали в увеличаване на скоростта на газовия поток, като по този начин се цели увеличаване на производителността при ниски обороти и малка скорост. Диаметърът и ходът на буталото е 52.4 x 57.9 мм, а върховата мощност 6.6 кВт при 7000 об./мин, а максималният въртящ момент е 10.2 Нм при 4500 об/мин.
 


Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.