Honda e хедлайнер на изложбата „Градина на идеите“ на Седмицата на дизайна в Милано

Концепцията SUSTAINA-C и Pocket Concept на Honda ще участват заедно с произвеждания скутер SH125 „Vetro“, за да покажат предимствата на дизайна на продукта от по-устойчивото използване на материали

Продуктите служат като първоначално доказателство за подхода на Honda за постигане на целта си за въглеродна неутралност до 2050 г. чрез нейната стратегия „Triple Action to Zero“

Събитието „Градина на идеите“ (Garden of Ideas) на Vanity Fair Italia ще отпразнува дизайна, иновациите и устойчивостта в Museo Diocesano от 16 до 21 април

Honda ще бъде начело на събитието „Градина на идеите“ на Vanity Fair Italia в Седмицата на дизайна в Милано от 16 до 21 април. Там Honda ще демонстрирайки предимствата на продуктовия дизайн от по-устойчивото използване на материали с концептуалните автомобили SUSTAINA-C и Pocket, заедно със произвеждания сериен скутер  SH125i „Vetro“ за моделната 2024 г.

Моделите на Honda, изложени в Museo Diocesano, ще празнуват дизайна, иновациите и устойчивостта. Те ще  демонстрират уникалните естетически възможности, които могат да бъдат постигнати чрез повторно използване на материали. Същевременно спомагат за намаляване на емисиите на CO2 чрез въвеждане на повече иновативни рециклирани елементи в производствения процес.

Чрез активно проучване на начини за намаляване на извличането на ресурси и постигане на по-енергийно ефективно рециклиране с ниски въглеродни емисии, Honda се стреми да ускори прехода си от бизнес модел на масово потребление към кръгов модел.

Всичко това е като част от стратегията „Triple Action to Zero“ (Тройно действие до нула), която има за цел да постигне 46% намаление на емисиите на CO2 от корпоративни дейнос