Honda CBR650R – прогресивна мощност при ниски и високи скорости

Моделът CBR650F с пълен обтекател, пуснат на пазара през 2014 г. заедно с голия CB650F, предложи много щедра доза производителност от своя четирицилиндров двигател. Той го постави в по-спортния край на сегмента на спортните туристически мотоциклети.

Пет години по-късно CBR650F стана CBR650R. Промяната от „F“ на „R“ показва още по-мощен спортен мотор, предназначен да бъде изследван и използван на пътя.

CBR650R развива своя вдъхновен от състезанията стил с цялостна актуализация от край до край. Изцяло новият 5-инчов TFT дисплей с Honda RoadSynte свързаност има опростен 4-посочен контрол на превключвателя. Той е с  нов дизайн, който е много лесен за използване. Двигателят с непроменена производителност със 70 кВт (над 95 к.с.) мощност и 63 Nm въртящ момент има опция за съвместимост с лиценз A2.

CBR650R, заедно с

CB650R naked, ще бъде първият мотоциклет на Honda, предлаган с опционален Honda E-Clutch. Тази нова технология дава на мотоциклетиста опция за автоматичен съединител, просто чрез използване на педала на скоростите.

Моторът с вилка Showa SFF-BP USD включва два радиални четирибутални предни апарата и гуми с размери 120/70-ZR17 отпред и 180/55-ZR17 отзад.

Разходът на гориво е 4,90 л/100 км – 20,4 км/л – (в режим WMTC), за пробег от над 300 км на 15,4-литров резервоар. Хомологацията с висока екологична ефективност EURO5 вече включва основен ремонт на ECU и каталитичен конвертор, както и добавяне на сензор OBD2-2.