Honda освежи CB125R с нови цветове, TFT дисплей и е с EURO5+

Уникално стилизираната машина Neo Sports Café – CB125R на Honda получава свежи стилни щрихи и нов пълен 5-инчов цветен TFT,  измервателен уред, наследен от CB1000R, който се управлява от изцяло нова разпределителна уредба.

Четири нови цвята за моделната 2024. допълнително подобряват привлекателността и присъствието на CB125R. Така моторът се приближава още повече към категорията на Neo Sports Café. Освен това CB125R вече е съвместим с EURO5+.

Новите цветове на CB125R са Matt Cynos Grey, Pearl Cool White, Reef Sea Blue Metallic и Pearl Splendor Red. Последният мотор е със съвпадащ по цвят заден обтекател. Всички имат съвпадащи по цвят големи лога CB125R върху капаците на радиатора и негативни лога на Honda Wing върху резервоара.

Още от представянето си, CB125R е мотоциклет, който стои над своите 125-кубикови конкуренти. Захранван от своя енергичен 125-кубиков двигател, CB125R беше вратата за мнозина към притежанието на Honda Neo Sports Café. Всички от които се възползваха от богати спецификации и минималистичен ретро стил, представен с много модерен привкус.

Новият 5-инчов пълноцветен TFT измервателен уред, наследен от CB1000R, откроява машината от останалите. Конкуренти. Новият екран предлага на ездача избор от три вида дисплей за скорост и обороти и ясно показва информация за разхода на гориво и избора на предавка. Той разполага с персонализирана точка за превключване на предавките на оборотомера. Екранът е съчетан с изцяло ново ляво разпределително устройство, което е едновременно стилно и интуитивно.

За 2021 г. CB125R получи 41 мм USD вилки Showa Separate Function Big Piston (SFF-BP) USD. Те са от по-големия му брат Neo Sports é – CB650R. Внася истинско качество на окачването на „голям мотоциклет“ на 125-кубикова машина.

Тогава моторът получи и изцяло нов двигател, който осигурява здравословна мощност от 11,0 кВт с въртящ момент от 11,6 Нм, който от тази година е хомологиран за EURO5+. Новите цели за емисии EURO5+, които ще станат законово изискване в края на 2024 г., предвиждат въвеждането на нов „бордов“ мониторинг на катализатора, понижаване на прага за идентифициране на неизправност и следователно предупреждаване на собственика по-рано, по-стриктно ограничаване на шума и подобряване на дългосрочните емисии на отработени газове.