Veloce Racing спечели победата в 4-ия кръг от електрическия офроуд шампионат Extreme E в Шотландия. Това бе втора победа за сезона и завръщане на върха в класирането на родна земя в Hydro X Prix. Кевин Хансен и Моли Тейлър водеха от началото до края, отбивайки атаките на NEOM McLaren, които осигуриха втория си подиум в Extreme E. На трето място се нареди GMC HUMMER EV Chip Ganassi Racing, с първи подиум за Ар.Джей Андерсън и Аманда Соренсен, които са попадали във всеки голям финал досега през този сезон.
След като ACCIONA | SAINZ XE Team и Rosberg X Racing (RXR) не завършиха в големия финал, Veloce Racing се отдръпва на върха в класирането на шампионата с 11 точки. Победители в утешителното състезание бяха JBXE, като изпревариха Andretti Altawkilat и ABT CUPRA XE, единствените други претенденти след като два пъти не завършиха.
За първи път в историята на Extreme E имаше дъжд по време на финала и беше трудно на колите да се борят със стихиите по трасето. Хансен от Veloce Racing си осигури преднина още в първия завой. Това се оказа решаващо, тъй като видимостта се влоши при все по-трудните условия. Матиас Екстрьом и Танер Фоуст задържаха шведа близо до себе си, докато Йохан Кристоферсон от RXR спря заедно с автомобилите на ACCIONA | SAINZ XE и NEOM McLaren в бавната зона до стената на скалата. Тук, в този сектор имаше и предишни инциденти.
Докато ODYSSEY 21s напредваше към изкачването от кариерата, Фоуст се класира на трето място за NEOM McLaren зад Екстрьом и пред Кристоферсон. С чисто трасе пред себе си, Хансен започна да увеличава преднината си за Veloce Racing, докато зад Фоуст направи това, което се стори невъзможно предвид условията. Американецът се атакува отвън Екстрьом в ACCIONA | SAINZ XE, за да го изпревари и да вземе второ място за NEOM McLaren.
След смяната на пилотите, при която отборите успяха да изчистят предните стъкла, преди колите да излязат от зоната за смяна, Тейлър от Veloce Racing продължи там, където Хансен спря с уверено каране, за да вземе втора победа за отбора този сезон и да се завърне на върха на класирането. Зад австралийката се натрупваше все повече и повече кал от ODYSSEY 21, докато пилотите дадоха всичко от себе си. Микаела Ахлин-Котулински от RXR и Лая Санс от екипа на ACCIONA | SAINZ XE се изправи лице в лице още веднъж след инцидента им в квалификация 2, който завърши с отпадане на двата отбора от състезанието.
В големият финал имаше подобна история, но този път колата RXR влезе в задната част на машината на ACCIONA SAINZ XE. Тъй като и двете дами зад волана се бореха с видимостта и сцеплението, те отново влязоха в контакт. Докато се опитваха да подновят състезанието, оставиха вратата отворена за колата на GMC HUMMER EV Chip Ganassi Racing, за да заеме трето място.
Щетите, причинени от инцидента, не оставиха на Ахлин-Котулински друг избор, освен да спре по-надолу по трасето. Санс все още имаше шанс за битка, но не и след дълго испанката се озова в балите сено. Така отборът ACCIONA | SAINZ XE отпадна от надпреварата и от първото си място в шампионата. Ема Гилмор от екипа на NEOM McLaren и Соренсен от GMC HUMMER EV Chip Ganassi Racing завършиха без проблеми съответно на второ и трето място.