EICMA 2022: Indian разширява гамата с моделите FTR Sport и Challenger Elite

На EICMA 2022 в Милано Indian Motorcycles обяви редица актуализации на гамата за 2023 г., включително новите модели FTR Sport и Challenger Elite. Обявени бяха и множество нови цветови схеми.

Sport заменя FTR S и се намира под водещия FTR R Carbon и над базовия модел FTR и FTR Rally. Той се предлага с 19-инчови предни и 18-инчови задни колела със спици, с гуми Pirelli Scorpion Rally STR.

Моделът Sport получава редица естетически подобрения, включително капак на седалката, нова облицовка на резервоара и преден обтекател. Този преден екран се увива около фара и помага да скрие новия кръгъл сензорен TFT  екран 101 мм. Това TFT табло присъства при Carbon и Rally. То включва навигация и позволява да се контролират трите режима на каране. Чувствителният към наклон ABS и тракшън контрол контрол също са налични.

И четирите FTR също имат нов ауспух с двоен изход, с подобрения на предните спирачки за по-здраво усещане. Спидометърът е преместен нагоре за по-лесен поглед по време на движение и има нов съединител.

Challenger Elite също беше представен. Само 150 от тях ще бъдат предоставени на клиенти, като по-малко от 50 ще бъдат изпратени извън Америка. Той се отличава от стандартния Challenger със своя тъмен цвят Sapphire Blue Smoke Paint with Black Smoke и титаниеви акценти.

Произвеждайки 121 к.с. и огромните 178 Нм въртящ момент, Elite получава три режима на каране, електронно регулируемо задно предварително натоварване на Fox, адаптивни LED фарове и много други.

На други места всички двигатели PowerPlus и Thunderstroke получават нов плъзгащ се съединител, за да улеснят превключването на предавките. Моделите Springfield, Chieftain, Challenger, Roadmaster и Pursuit също разполагат с преработени LED фарове, за които се твърди, че подобряват обхвата и разпространението на светлината.