Две премиери – Harley-Davidson Low Rider S и HOG Sofia Chapter Clubhouse Две премиери – Harley-Davidson Low Rider S и HOG Sofia Chapter Clubhouse

Приятели, почитатели и собственици на легендата Harley-Davidson у нас имаха в края на миналата седмица два празника в един ден. Първият – представянето на новия модел за 2020 г. Low Rider S. Вторият – откриването на дългоочаквания клуб на HOG Sofia Chapter Clubhouse. Затова шоурума и клуба на Harley-Davidson едва успяха да съберат харлеисти, гости и журналисти.

Цяло съзвездие – Калин Врачански, Ники Илиев, Дичо и Ники Кънчев видяха премиерата на Low Rider S.

Моторът бе представен за първи път в Европа само преди три седмици в Милано на изложението EICMA. И Калин Врачански и Дичо, не се сдържаха и стартираха двигателя на мощния Low Rider S. Все пак като познавачи, трябваше да му чуят “гласеца”.

После, след представянето на новия модел, цялата тумба се пренесе към мястото на купона. Той стана по време на откриването на дългоочаквания клуб на HOG Sofia Chapter Clubhouse. Това е мястото, където ще се събират всички приятели и собственици на легендарната марка мотоциклети.

Новия модел, серията Low Rider продължава своя възход от 80-те години насам. Досега беше част от семейството на Dyna, но вече е на базата на новият Softail с Mono-shock система (с един централно разположен и лесен за регулиране по твърдост заден амортисьор).

Двигателят на Low Rider S заслужава специално внимание. Писали сме много пъти за него, но да припомним. Той е Milwaukee-Eight 114, с два балансиращи вала, за да тушира вибрациите и за да подобри концентрацията при каране. Въртящият момент е 161 Нм.  Звукът… Звукът му естествено продължава да носи духа на Harley от „онова“ време със удовлетворяващ душата тътен.

Low Rider S е най-лекият модел в Softail семейството.

Новост е по-прибраният ъгъл на предната вилка, който при „нормалният“ Low Rider е 30 градуса, а при новия S – 28 градуса. Това прави мотора по-отзивчив при завои. Този баланс дава ново усещане за управление, което не познаваме до този момент!

Донякъде лекото управление се подсилва и от удобното мотокрос кормило.

4-инчовите райзъри под него дават агресивна позиция за езда. С нея, с лекота се контролира всичко, което новият M8 може да причини на задната гума. Обърнатата предна вилка, с която се гордее „звярът“, прави контакта с пътя много по-добър, а двойните дискови спирачки помагат на много по-бързото спиране и с много по-малко усилие.

Задното окачване е Mono Shock и лесното за регулиране на твърдостта дава възможност за по-динамично каране при ускорение, спиране или завои. Седалката е друга иновация, която допада на всички, обичащи високите скорости. Тя не позволява изхлузване при ускоряване и поддържа тялото в стабилна позиция.

Нищо във визията на Low Rider S не е оставено на случайността. Всеки елемент по шасито е в черно, така че тялото на мотора да придобие един цялостен консистентен елегантен вид, сливащ се с характера на самия мотор.
Това е един от 600-те произведени мотора Low Rider S. Той се намира в шоурума на Harley-Davidson, бул. Ботевградско шосе 348. Там, освен с новия Low Rider S, може да се видят и други машини на марката. Може да си запазите час за тест драйв.

Стефан Илиев

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *