Bridgestone пуска 4 нови мотоциклетни гуми с по-добро сцепление Bridgestone пуска 4 нови мотоциклетни гуми с по-добро сцепление

Най-голямата компания за производство на гуми и каучукови изделия в света Bridgestone, предлага на своите клиенти първокласни и иновативни продукти. Компанията постоянно разработва нови и модерни гуми. Те позволяват на мотоциклетите да постигнат върхово представяне.

Инвестиции от над 800 милиона евро годишно затвърждават Bridgestone на върха в научните изследвания и разработки в индустрията. Затова портфолиото е изпълнено с продукти. Те използват най-новите технологии за различни гуми с разнообразни приложения. Сега Bridgeston предлага четири нови първокласни гуми, които ще бъдат пуснати на пазара през 2020 г.

Battlax Classic Racing CR11 – Загрейте за печеливша гума

Специално разработена за Maxi Classic Racing, тази гума е доказала своето превъзходство в показателите. Още в етап на разработка, Battlax Classic Racing CR11 спечели класическия шампионат по издръжливост на FIM Europe (EEC). В 4-часовия Biker’s Classic на Спа Франкоршамп, гумите помогнаха на #10 Poweracing-Japauto да спечели първо място. Втори стана отбор #5 Roadrunner. При влажни и тежки условия, най-доброто време за обиколка и най-бързото темпо бяха записани с гуми Bridgestone.

Battlax Classic Racing CR11 предлага свръхбързо загряване. Това е жизненоважно за състезанията, в които не се позволява загряване на гуми. Шарката на протектора е заимствана от набраздената състезателна гума на Bridgestone, Battlax Racing R11. Тя осигурява на водача постоянно сцепление и изключителни показатели.

Със своя високоефективен V-MS-Belt (променлив моно-спирален пояс) отпред, гумата  осигурява отлична спирачна стабилност. Дава допълнително усещане за контакт при завиване. Комбинация от висококачествени съединения в трислойна конфигурация на задната гума,  повишава ефективността на мокра настилка.

Гумата излиза от март 2020 г. в размер 110/80 R18 (предни) и 150/65 R18 (задни).

Battlax BT46 – Вашата нова и подобрена touring гума

Battlax BT46 е на път да замени емблематичната Battlax BT45. От въвеждането си преди 22 години, Battlax BT45 се е доказала като най-добрата туринг гума. Сега Bridgestone е надградил тази разработка със съвременни технологии.

Battlax BT46 се отличава с обърната V-образна форма на предната шарка. Тя се справя отлично със силите, въздействащи върху гумата. Намалява неравномерното износване и дава на водача невероятно усещане за контакт за превъзходно управление. Задната гума е подобрена с адаптиран единичен силициев състав. Така се постигнат максимални резултати при представянето, сцеплението и износването.

Представянето на мокра настилка е подобрено от BT45. Това не влияе върху познатите характеристики на предшественика при управление на суха настилка и устойчивостта на износване. BT46 е съвместим с UM приложение: безкамерните гуми са одобрени за монтаж на джанти за гуми с вътрешна такава, ако се използват с вътрешна гума.

Bridgestone специално е разработил тази гума, за да покрие широката гама мотоциклети, състезаващи се в туринг сегмента. Предлага се в 21 размера за предна и 27 размера за задна. Десет основни размера ще бъдат пуснати на пазара през януари 2020 г., като скоро след това ще бъде представена пълната линия.

Battlax Racing Street RS11 – Първият избор при гумите за висок клас състезателни мотори

Новият флагман в категория Racing Street предлага впечатляващо сцепление и ултра-директно управление. Вече се доказа, че тя е с две секунди по-бърза от предшественика си (RS10) в двуминутна обиколка. Това е първата шосейна гума, която включва V-MS-Belt конструкцията на Bridgestone. Тя е изпитана и доказала се в състезателната среда. Battlax Racing Street RS11 е първият избор на гума за много производители. С нея те представят своите първокласни спортни мотоциклети. Тя е част от официалното оборудване на моделите Yamaha YZF-R1 и YZF-R1M, Kawasaki H2 и H2 carbon, Suzuki GSX-R 1000 и GSX-R 1000 R.

Battlax Racing Street RS11 се отличава с шарка ориентирана към сцепление на сухо. Тя е вдъхновена директно от гумата със състезателен дизайн на шарката Bridgestone R11. Пригодена е за отлично поведение в контактното петно. Общата твърдост и стабилност на задната гума се подобрява с подпротекторния слой и топ протектора. Както предната, така и задната гуми са в трислойна 3LC конфигурация. Това я прави несравнима като представяне и издръжливост на износване. Иновативната V-MS-Belt конструкция оптимизира разпределението на твърдостта на протектора върху задната гума. Така се увеличава дължината на контакт в рамото и значително подобрява сцеплението под ъгъл. Фините въглеродни частици в новоразработеното съединение в задната част на рамото подобряват сцеплението. Така водачите да могат да се изстрелват в завоите с пълна скорост, при пълен наклон и с пълна увереност.

Гумата е в наличност от март 2020 г.. Тя е в един размер за предна: 120/70 ZR 17 M/C (58W); и два размера за задна: 190/55 ZR 17 M/C (75W) и 200/55 ZR 17 (78W).

Battlecross E50 Extreme – Посветен на екстремни ендуро състезания

Представен през 2019 г., Battlecross E50 отбеляза победна първа година. Спечели състезания в различни категории ендуро. В продължение на този успех, Bridgestone пуска нова, специализирана състезателна гума за екстремно ендуро. Новата E50 Extreme се изправя успешно дори срещу най-трудния терен. В нея е използвано меко съединение, специално разработено за превъзходен контрол и висока сила на сцепление. Шарката на протектора включва усъвършенствано позициониране на блоковете и работи с технологията Castle Block на E50, за да увеличи ефекта на ръба и да осигури допълнително сцепление.

 

Стефан Илиев

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *