Audi Progressive Retail: Марката с четирите пръстена представя нова интерактивна концепция за клиентите

Audi поставя клиентите в центъра на вниманието на своите дилъри повече откогато и да е било в миналото. Решението е  напълно нова, привлекателна и прогресивна архитектура на шоурума, интерактивни дигитални елементи и служители, които създават ентусиазъм за новите технологии. Концепцията за прогресивна търговия на дребно на Audi предоставя на клиентите пространство за емоционално и индивидуално възприемане на продуктите на Audi и на бъдещето като перспектива.

Вместо на традиционния фронт деск, клиентите се посрещат от служителите на Audi Progressive Showroom на голяма приемна маса. Идеята е да се гарантира, че гостите се чувстват добре дошли още с влизането си. Работните места на търговците също са интегрирани в шоурума, с висококачествени мебели и атмосферно осветление за забележимо ново изживяване с марката.

“Новата концепция за търговия на дребно прави стратегията на марката ни – с нейния фокус върху устойчивостта, дизайна и дигитализацията в търговията на дребно – осезаема по един индивидуален начин, ориентиран към хората”, казва Хилдегард Вортман, член на Управителния съвет за продажби и маркетинг в AUDI AG. “Audi Progressive Retail видимо ще превърне нашите дилърски центрове в интерактивно пространство, превръщайки ги във важни партньори в екосистемата на Audi.”

Емоционализиране на продуктите и марката

Премиерата на концепцията се осъществява в новооткрития пилотен завод в Морумби, район на Сао Пауло, Бразилия. След това модулните прогресивни шоуруми ще бъдат въведени постепенно по целия свят, особено в нови сгради и обновени заведения, от началото на 2023 г. Новата концепция ще предостави на дилърите свободата да импровизират с материали, цветове и контрасти, за да направят продуктите и марката по-емоционални.

Audi определя селекция от различни елементи за новите шоуруми, включително подиум за представяне на автомобили и салон за консултации с клиенти. В дигиталните точки за контакт клиентите могат да открият какво предлага екосистемата на Audi, което надхвърля изживяването при шофиране, както и кои технологии отличават Audi от конкуренцията – технологии, които ще помогнат за трансформацията на моделите на марката все повече в лично “пространство за преживяване. С помощта на инструменти като 3D дистанционно консултиране, персонализирани преживявания в автомобила и дигитални точки за контакт, клиентите, които днес посещават партньорите на Audi, вече могат да се запознаят с примери за цялостно, дигитализирано клиентско пътуване.

 Концепцията за ориентиран към клиента персонал е важен компонент

В шоурумите самите служители са основен акцент на новата концепция. Използвана от 2016 г., концепцията за персонала на Audi Retail Experience се развива в съответствие с променящите се нужди на клиентите. В качеството си на продуктови специалисти “експертите на Audi” сега придобиват нови умения, за да вдъхнат страст към технологиите и марката, например като предоставят на клиентите информация за услуги, свързани с електронната мобилност. По този начин всеки “Audi Expert” гарантира, че клиентите могат да се насладят на индивидуално изживяване при покупката.