Паскал Верлайн с Porsche 99X Electric Gen3 постигна втора поредна победа в Дирия E-Prix – трети кръг от шампионата във Формула Е. Той победи пилота на Avalanche Andretti Джейк Денис и излезе начело в класирането. Рене Раст осигури първи подиум за NEOM McLaren във Формула Е.
Този път Верлайн си улесни живота и състезанието. Той се класира 5-и в квалификацията. Така за него щурмът му напред бе по-лесен. От полпозишън за първи път тръгна Джейк Хюз с NEOM McLaren. Мич Евънс обаче изпревари Хюз на първия завой в първата обиколка. След това обаче Хюз и Раст изпревариха пилота на Jaguar TCS Racing по време на РЕЖИМ АТАКА.
След това Раст за кратко се задържа първи през първия кръг с 50 кВт усилване. След това Верлайн вдигна темпото, след като изчака времето си зад водещото трио, управляващо енергията му. Задмина Хюз, а след това и Еванс само в две поредни обиколки в завой 16. Той се нареди зад лидера в състезанието Раст. След това Верлейн се справи и с пилота на McLaren Макларън с РЕЖИМ АТАКА. Той дръпна напред с преднина от две секунди.
Денис и Сам Бърд правеха собствено състезание, докато Верлайн се изкачваше начело. Пилотът на Avalanche Andretti взе пето място от Едоардо Мортара с Maserati MSG Racing в 21-ата обиколка 21. Бърд го последва благодарение на неговата запазена марка с дръзка маневра в последния завой.
Само една обиколка по-късно, лидерът в класирането преди това състезание – Денис атакува Хюз на четвърто място и в бърза атака изпревари Еванс и стана 3-и. После зае второто място от Раст, а Бърд с Jaguar последва Денис, за да заеме 3-о място, точно зад клиентското Porsche 99X Electric Gen3.
В това време Верлайн беше натрупал преднина и изглеждаше недостижим. Автомобил за сигурност в последната част – обиколка 27 се появи заради катастрофата на Нико Мюлер с ABT Cupra. Това можеше да обарка нещата са Верлайн. Но не се получи! Нямаше проблеми за пилота на Porsche, който отново протегна дръпна напред, за да спечели с малко повече от секунда пред Денис. Така Верлайн стана едва петият пилот, качил се на най-високото стъпало на подиум и в двете състезания на двоен кръг във Формула Е.
Бърд се гласеше за трето място, но го загуби и не можа да си го върне в Режим АТАКА. Той прекали с опитите си да изпревари Раст. Многократният шампион на DTM, знаеше къде точно къде да мине със своя McLaren, за да не отвори вратата пред преследвача си. Все пак Бърз взе точка за най-бърза обиколка.
Хюз не можа да се възползва напълно от заемането на първата си позиция. Все пак той отново спечели точки, за да запази последователния си успех в старта на кампанията с пето място. Себастиен Буеми с Envision Racing не се нуждаеше от втора покана, за да открадне шесто място от Мич Еванс с Jaguar TCS Racing. Кивито сбърка при атака на Хюз и пилотът на McLaren го хвана и позволи на швейцареца да се намеси най-накрая.
Саша Фенестрац направи най-доброто каране за сезона досега за новак. Той стана 8-и за Nissan, докато Едо Мортара спечели първите точки за своя отбор с 9-о място. Това е резултат от неуморните усилия на Maserati MSG Racing в тестовия състезателен уикенд. Дан Тиктъм стана 10-и със своя NIO 333 на и взе първите си точки също за сезона.
Двете победи за Porsche и Верлайн дават преднина от шест точки в световния шампионат на пилотите пред Денис. Задвижващите агрегати на Porsche са завършили първи и втори във всяко състезание досега през 2023 г. С този резултат Porsche намали изоставането спрямо лидерите в класирането Avalanche Andretti до само две точки.
След две седмици, на 11 февруари е първото състезание от Формула Е в Хайдерабад, Индия – 4-и кръг за сезона.