Радикални къстъми демонстрират „Двойствената личност“ на Honda CMX1100 Rebel

Honda Motor Europe празнува Двойствената личност на CMX1100 Rebel – новия голям брат на CMX500 и вторият най-продаван мотоциклет в Европа през 2020 г., с две радикални конструкции от френската къща по поръчка „FCR Original“. Първоначално и двата проекта трябваше да се появят заедно с десет построени от дилърите CB650R по поръчка на тазгодишния фестивал Wheels and Waves в Биариц.

CMX ‘Sport’ и CMX ‘Bobber’ са проектирани да се харесат на различна хора. Но и двете машини ясно показват персонализирания потенциал на CMX1100 Rebel, който се крие точно под кожата.

CMX SPORT – „Този ​​е за спорт, но и за каране всеки ден.“

FCR Original искаше да подчертае практичната и закачлива страна на Rebel, но да го направи по-спортен, мускулест и агресивен. Те също бяха вдъхновени от механичната красота и производителността на DCT. Така той е толкова добър за всекидневна употреба от ездачи от всички възрасти.

След като грубо изчисли скиците на готовия мотор, екипът се заема с работата. Модификацията на люлеещото се рамо позволява монтиране на чифт черни задни амортисьори Öhlins, както и 17-инчово задно колело CB500F и гума Dunlop D212 190/55-ZR17. Предният калник е с 25 мм по-ниско. По голямото като размер кормило е с добавен лост, докато спидометърът е преместен в горната част.

Зашеметяваща в своята простота, каросерията е резултат от цялостно 3D сканиране и се състои от персонализиран резервоар за гориво от полиестер и карбон (с алуминиев пълнител) и модул на задната седалка с LED осветление и седалка Alcantara. Ръчно изработените стъпенки добавят състезателно усещане, докато червената/черна боя и детайлите отдават фина почит на класическите изображения на Honda. Двигателят е оригиналният сериен, но диша през ауспух от неръждаема стомана FCR Original.

 CMX BOBBER – „Подсилване на обичайния дух, като същевременно се поддържа забавен, игрив характер …“

Вдъхновен от елементарния дизайн на CMX1100 Rebel, тази интерпретация има по-персонализирано усещане, което го тласка още повече към стила на бобъра. Люлеещото се рамо и окачването са серийни,  но са свалени с 25 мм отпред, докато изработените по поръчка черни джанти носят дебели гуми Bridgestone.

Надграждайки вида на бобъра, са алуминиевото кормило, кожена седалка с перфорирани кожена ребра, прост алуминиев преден калник с покритие Mirrachrome и боядисани фарове. Оригиналните светодиодни индикатори Mini-Bates FCR се прибират добре и подобно на CMX Sport, 3D сканиране създава персонализиран резервоар за гориво от полиестер и карбон покритие Mirrachrome – син сатен и алуминиев пълнител. Ауспухът FCR Original с керамично покритие е завършекът, подчертаващ механичната красота на мотора.