Новата спортна марка GTX се присъединява към ID. фамилията

Като следва традициите на GTI и GTE, новата марка продължава историята на успеха на моделите с върхова динамика в гамата на Volkswagen и в света на електромобилите. Система за двойно предаване с интелигентна динамика – новите модели GTX предлагат превъзходно удоволствие от шофирането за широк кръг потребители и с нулеви локални емисии.

На 28 април Volkswagen ще покаже своя първи спортен електрически флагман в лицето на новия ID.4 GTX. На европейските пазари в бъдеще всички спортни версии в моделната фамилия ID. ще носят логото GTX. Подобно на GTI и GTE, тази марка притежава самостоятелно място в продуктовата палитра на компанията и зарежда електрическата гама на Volkswagen с нова, интелигентна динамика.

Логото на новата продуктова марка GTX „Буквите GT отдавна олицетворяват удоволствието от шофирането“, посочва отговорният за маркетинга и продажбите член на управителния съвет на марката Volkswagen Клаус Целмер.

„Сега към тях се добавя X, която изгражда моста към мобилността на бъдещето. Екологичната, устойчива мобилност и динамиката не се изключват взаимно, а интелигентно се допълват. ” Моделите GTX са особено впечатляващи по отношение на своите динамични характеристики и дизайн. Благодарение на разположения на предния мост допълнителен тягов електродвигател, ID. Фамилията от модели се обогатява със система за двойно предаване, проектирана за постигане на максимална енергийна ефективност и динамика на пътя.

При необходимост от много висока мощ, допълнителна тяга и сцепление, предният електродвигател се включва в задвижването интелигентно и светкавично – в рамките на няколко хилядни от секундата. В новия режим на шофиране „Traction“, задвижването на колелата на предния мост е включено постоянно. Наред с това, върховите характеристики на моделите GTX се подчертава и ot спортния дух в дизайна и оформлението на детайлите, както и от различната, характерна само за GTX светлинна графика. Новата продуктова марка в моделната фамилия ID. дава допълнителен тласък в развитието на корпоративната стратегия ACCELERATE.

Volkswagen се стреми към позицията на най-желаната марка за устойчива мобилност. Целта е делът на автомобилите с изцяло електрическо задвижване в Европа да се увеличи и да достигне 70% от обема на продажбите в периода до 2030 година.

Стремежът е Volkswagen да добие неутралност по отношение на факторите с влияние върху климатичните промени до 2050 година, а в периода до 2025 година компанията ще инвестира около 16 милиарда евро в електрическа мобилност, хибридизация и цифровизация.