На „седмото небе“ с новия Moto Guzzi V7

Роди се новият Moto Guzzi V7. След години на успех, мотоциклетът бе обновен с нов двигател с обем 850 куб. см и мощност от 65 к.с. Moto Guzzi представи новия си модел на своите уеб страници MOTOGUZZI.COM.

Така повече от 50-години след пускането на първия си агрегат, Moto Guzzi прави еволюция в историята на V7 – символ на италианските мотоциклети по целия свят.

Реконструкцията е толкова сериозна, че традиционното номериране с римски цифри, с което е характерно за различните еволюции на модела от завръщането му на пазара през 2007 г., е изчезнало. Този модел ви отвежда на „седмото небе“ с удоволствието от карането. Но характерът и автентичността на машината остават непокътнати. Тези ценности трябва да продължат във времето. Те са вградени в генетичния код на всеки Moto Guzzi.

Предлагат се две версии на мотоциклета. Към патриарха V7 Stone, със своя здрав и минималистичен стил, се присъединява V7 Special, с неговите класически и елегантни линии.

Новият двигател Moto Guzzi дебютира върху новия V7. Той е близък дериват на този, който задвижва V85 TT. Това е най-новото и модерно задвижване, построено в Мандело дел Ларио. Агрегатът гарантира по-добра производителност и като цяло по-голяма ефективност. Така се постига максимално удоволствие, забавление и надеждност при каране на мотоциклета.

Той има 25% повече максимална мощност, преминавайки от предишните 52 к.с. при 6200 об/мин до сегашните 65 к.с. при 6800 об/мин. Максималният въртящ момент също се е увеличил значително. От 60 Нм при 4250 об/мин до скача изключителните 73 Нм при 5000 об/мин. Повече от 80% от въртящия момент вече е наличен при 3000 об/мин.

В сравнение с предишната версия, новото попълнение от Мандело е с по-сериозно оборудване и демонстрира превъзходна зрялост. Това е очевидно и в естетическото въздействие на по-мощния двигател. Той се откроява с щедро оразмерените си изпускателни тръби в различно оформление. Гледката отзад подчертава по-голямото задвижване с кардан и по-широкото задно колело, както и по-здравата двойка амортисьори Kayaba.

Стилните странични панели са нови, както и по-късият заден калник. Тези елементи, заедно с новата изпускателна система придават на новите „осем и половина“ преработен и по-съблазнителен вид.

Въведени са много нови функции за подобряване на стабилността и комфорта, но е оставено пословичното управление на бестселъра на Moto Guzzi непроменено.

Рамката е разработена наново, с добавяне на стоманени елементи в областта на главата. Новата двойка амортисьори с по-голям ход и новото двустепенно седло осигуряват по-голям комфорт. Точно със същата тази цел са и чисто новите стъпенки за крака на ездача.

Moto Guzzi V7 Stone е с новата, изцяло LED светлинна система на фара. Тя включва DRL във формата на Moto Guzzi Eagle (б.р. орелът от емблемата на маркат). Докато новият инструментален блок е напълно в съответствие с външния вид на минималистичен мотоциклет, с изцяло дигитален циферблат. Алуминиевите джанти на колелата, в спортния стил,в който е оборудван Stone, също са нови. Задната джанта е обута с по-широка гума – 150/70.

V7 Special поддържа елегантния аналогов инструментален клъстер с двоен циферблат – скоростомер и оборотомер. Също е и с ултра-класическите джанти на колелата със спици.V7 ще се предлага и във версия с намалена мощност, в съответствие с ограниченията за италианската категория A2. Та е идеална за нови Guzzisti. Моторът ще се предлага и стандартно с регулируем контрол на сцеплението MGCT, който може да бъде деактивиран.

V7 Stone се предлага в три цветови схеми със сатенено покритие: Nero Ruvido, Azzurro Ghiaccio и Arancione Rame. Вариантите на V7 Special се доближава до класическия и елегантен дух на оригиналния модел – Blu Formale и Grigio Casual.