Карбонов къстъм Royal Enfield Continental GT 650 на Goblin Works

Антъни Партридж създаде въглероден Royal Enfield Continental GT 650 за телевизионния сериал на Discovery Channel – Goblin Works Garage.

Royal Enfield представи къстъм мотоциклета, създаден в сътрудничество с Антъни Партридж. Машината е представена в поредицата Goblin Works Garage, излъчвана по Discovery Channel. Моторът е абсолютна карбонова мечта.

Изработеният по поръчка Continental GT 650 започва живота си като стандартен мотоциклет. Но предвид краткото създаване на „чистокръвен рейсър“, двуцилиндровият редови Royal Enfield се оказа идеалната основа за Антъни и екипа му да създадат нещо невероятно.

Те се стремят да си сътрудничат с най-добрите производители на мотоциклети в света, за да дадат ново измерение на различните модели. В този случай Антъни Партридж искаше да „стигне до ръба и да превърне този 650 в истински състезателен байк“. Полученият въглерод Royal Enfield Continental GT определено си заслужава.

По всичко изглежда, че 650-кубиковият двуцилиндров мотор от Royal Enfield е изключително атрактивна опция, която да се използва като основа за къстъм конструкция. Изобилието от електроника във всяка конструкция на мотоциклет може да бъде достатъчна, за да се препъне дори и най-опитният производител. Но естествената природа на Continental GT означава по-малко време, прекарано за реконструкция на сложни сензори и повече време за създаване на мечтаната машина. Така Continental GT събра доста екстравагантна селекция от части.

Първо, всички части около рамката, двигателя и всички необходими кабели и електроника, бяха премахнати. Така бе свалено колкото се може повече тегло от мотоциклета. От друга страна се подобри производителността му, като се има предвид, че ще излиза на пистата.

За окачването бяха избрани предни вилки на Ohlins FGR300 и заден моношок TTX GP pro. BST осигури свръхлеките състезателни колела Carbon Rapid Tek, а Dunlop EU обу джантите в меките гуми Sportmax GPA pro soft, както и достави комплект сликове и мокри гуми KR4541 за пистата.

Отпред и отзад са монтирани спирачни вълнообразни плаващи дискове CRW. Brembo направи никелирани апарати GP4-RX за състезания за предното колело, а състезателният Brembo CNC P4 34 Nickel супер спортен аксиален апарат бе за задното колело.

Антъни избра да монтира преобразуван хидравличния съединител на Magura – Hymec, за да го поддържа както визуално симетричен, така и за меко, по-плавно каране. Предната част беше премахната и тройните стъбла на Royal Enfield с вилки, апарати и дискове бяха изпратени на FastTek, за да се създаде по-лека система на окачване.

За да се помести новата предница, бе направено ново дигитално устройство Motogadget .С помощта на Gavin от GIA Engineering беше монтирана огромна задна гума – 190 и 5,5-инчово колело. Gavin прави и лекото подвижно рамо със съответните връзки. Създадена е алуминиева клетка за гориво, която да замени резервоара за бензин OEM. Тя прилепва добре под карбоновата каросерия и е закрепена с алуминиев болт във фланеца на титаниевия въздушен филтър в стил ендуро, предоставен от Racefit UK.

Освен изрязване на задната подрамка и заваряване в нови задни опори, е монтиран и моношок. Екипът изрязва и рамката от лявата страна с 20 мм, за да побере персонализираното предно зъбно колело. То е удължено до 12 мм за да се премести веригата навън. Hardknocks Speedshop от Оксфорд осигури електрониката Motogadget и светлините Rizoma, както и задната седалка.