Отивам на гости в магазин MyMoto.bg. Знам, че това, което търся, мога да си го поръчам и онлайн, но там имам познати, които не съм виждал от Moto Expo 2023 през пролетта. Въпреки че е лято, се учудвам, че в магазина има четирима служители, включително мениджъра по продажбите Весела Мицева.
Магазинът предлага екипировка, части и консумативи за мотоциклети. Продажбите са онлайн или физически, от щанда в магазина.
Когато продажбите са онлайн, времето за доставка е от един до три дни. Ако поръчката е на стойност над 149 лв. доставката е безплатна.
Екипът казва, че не продават нещо, което не биха ползвали те самите, когато карат мотор. Сиреч, държат на качеството и на истинската марка. Ментета няма. Стремят се имат неща в наличност, които те – от фирмата, и клиентите харесват. Затова повечето клиенти, купили нещо от тях, стават редовни, а тяхното мнение е много важно. MyMoto.bg не продават никаква масова стока, която не е качествена.
Всичко, което предлагат MyMoto.bg – екипировка, консумативи и части, са само от средния и високия ценови клас.
Резервните части и аксесоарите са все от реномирани марки. Затова в магазина поддържат голям склад от резервни части за всички марки мотоциклети. Това са елементи за цялата спирачна система – накладки, дискове, челюсти, апарати, маркучи от марките SBS, EBC, Galfer, Ferodo, Moto-Master, TWR и др. Марката SBS е една от най-добрите като съотношение на цена към качество и затова много се търси.
Ауспусите са Acrapovic, Arow, Leo Vince и др. Електрониката е на Dino Jet. Освен това има акумулатори, вериги, пиньони, свещи, съединители, бутала, огледала и ръчки, все от реномирани производители. Най-много се харчат филтрите – въздушните на BMC, Twin Air Hiflo Filtro и др. Те са много търсена стока, заради замърсения въздух у нас. Маслени и горивни филтри на същите марки също има в наличност.
Екипировката в магазина е от най-известните марки и се търси много. Влезеш ли вътре, може да се оборудваш от главата до краката. Клиентът от своя страна, може да получи безплатен съвет какво би било най-подходящо за него.
Работят с всеки клиент индивидуално. Когато дойде в магазина го питат какъв мотоциклет има, къде и кога го кара, колко време пътува с него… За какво ще го използва – за туризъм и дълги преходи, за приключения, за писта, за града, за гората. Тогава те му препоръчват екипировката, каската ботушите, ръкавиците. Разбира се, желанието на купувача е с предимство.
Например ако клиент търси да си купи кожен екип, то в магазина го съветват да си вземе и термо бельо. Причината е, че коженият овърол на голо е като шкурка, особено сега, в жегата.
Много се търсят и текстилните якета и панталони. Най-вече през пролетта – от март до юни, когато всеки моторист гледа да се обзаведе, ако ще пътува някъде. През лятото пък са на мода летните якета с протекторите. Защото жегата си е жега, но сигурността и опазването на здравето е важен приоритет за всички мотоциклетисти. И най-вече на младите мотористи, които търсят все по-добра и по-качествена екипировка.
Очевидно младите мотоциклетисти много държат на своята безопасност. Дори тези, които карат скутер и в града, вече мислят за летни якета, но с протектори, а не само за каска и ръкавици.
От MyMoto.bg, са официални вносители на каските Shoei, Nolan, X-Lite, AGV, ICON.
Предлага се цялата гама на екипировката на Rev’It и TOR. Продават още Alpinestars. Вносители са на обувки, боти и ботуши от същите марки, както и на SIDI. Те са състезателни ботуши и са №1 в мотокроса и ендурото.
Ръкавиците 5Five са едни от най-добрите за мотоциклетизъм. MyMoto.bg са официален вносител на марката. Имат модел RFX Race за състезания с карбон и кевлар. Скъп, но се търси заради качеството.
Все пак най-популярни сред клиентите са късите ръкавици с карбонови протектори. Имат ръкавици от фирмите ICON, Dаinese, Rev’It и Alpinestars.
В онлайн търговията, на сайта имат система за части и консумативи. Клиента си въвежда марка, модел и година на производство на мотоциклета. Дава си заявка и получава частите. Системата обаче запомня машината на клиента и при следващо търсене, направо излиза необходимата част. Така заявката на клиента много по-бързо се обслужва. Всъщност клиентът сам си избира това, което му трябва.