

До Европа трудно достига информация за творбите на японските къстъмари. Но когато се появи нещо, то наистина е впечатляващо. Сега бе представен един японски къстъм, построен на базата на якия мотоциклет BMW K1600GTL.
Това е втората машина, създадена в рамките на проекта Straight Six Project. Дори специалистите от BMW Motorrad активно използват фантазията и уменията на къстъм специалистите от Япония. К1600 е втората платформа, която е претърпяла радикална информация, след модела R nineT.
Автор на този къстъм е Кен Нагаи и затова името на байка е Ken’s Factory Special. Първоначалната идея на Кен е била да превърне германския мотор в багър, който вдъхва страх и почитание. После обаче му дошла друга идея, защото разликата между турърите и багърите не е толкова фрапираща. Затова е избрал да преобладава стила „дигър“.
От K1600 GTL са свалили всичко излишно и всичко, от което няма непосредствена необходимост. Останали са само фирмения баварски двигател, рамата и опашката. Всичко останало е направено от Нагаи. Много специалисти са оценили работата на японеца, като твърдят, че той е направил съвършено нов мотоциклет. Задното колело е 20-инчово, а предното – 23. Вилката е от съвършено нов тип, а самият мотоциклет е по-нисък и оголен, за да се види красотата на метала. Освен това, мотоциклетът е станал по-лек. Оригиналната задна подрама е заменена с особена, като така повтаря линията на основната рама и е идеално интегрирана с мотоциклета. Впечатлява и полираната метална седалка, коята не е най-комфортният избор, но е пък привлича погледа.
No comments so far.
Be first to leave comment below.