Японски къстъм на базата на BMW K1600GTL Японски къстъм на базата на BMW K1600GTL

До Европа трудно достига информация за творбите на японските къстъмари. Но когато се появи нещо, то наистина е впечатляващо. Сега бе представен един японски къстъм, построен на базата на якия мотоциклет BMW K1600GTL.
Това е втората машина, създадена в рамките на проекта Straight Six Project. Дори специалистите от BMW Motorrad активно използват фантазията и уменията на къстъм специалистите от Япония. К1600 е втората платформа, която е претърпяла радикална информация, след модела R nineT.
Автор на този къстъм е Кен Нагаи и затова името на байка е Ken’s Factory Special. Първоначалната идея на Кен е била да превърне германския мотор в багър, който вдъхва страх и почитание. После обаче му дошла друга идея, защото разликата между турърите и багърите не е толкова фрапираща. Затова е избрал да преобладава стила „дигър“.
От K1600 GTL са свалили всичко излишно и всичко, от което няма непосредствена необходимост. Останали са само фирмения баварски двигател, рамата и опашката. Всичко останало е направено от Нагаи. Много специалисти са оценили работата на японеца, като твърдят, че той е направил съвършено нов мотоциклет. Задното колело е 20-инчово, а предното – 23. Вилката е от съвършено нов тип, а самият мотоциклет е по-нисък и оголен, за да се види красотата на метала. Освен това, мотоциклетът е станал по-лек. Оригиналната задна подрама е заменена с особена, като така повтаря линията на основната рама и е идеално интегрирана с мотоциклета. Впечатлява и полираната метална седалка, коята не е най-комфортният избор, но е пък привлича погледа.

Стефан Илиев

Няма коментари до момента.

Напишете първи коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *