Yamaha представи новият Niken с три колела в Токио Yamaha представи новият Niken с три колела в Токио

Един от най-изумителните мотоциклети, които бяха представени днес на авто-мото шоуто в Токио днес беше триколката от Yamaha, базирана на изключително популярната платформа MT-09. За новият модел писахме на 19 октомври, но сега той вече е факт. Тази машина иска да вземе агресивното и забавното от MT-09 и да го комбинира с двойното зацепване на предната част. Това е първият произведен триколесен мотоциклет от този типа, докато Piaggio отдавна прави триколесни машини от семейството на MP3, но те са скутери.

Yamaha Niken е триколесен мотоциклет, базиран на MT-09. Той е с CP3 трицилиндров двигател, напълно регулируемо окачване, контрол на сцеплението и режими на каране. От Yamaha приемат много сериозно новия модел. Поне така обяви президента на компанията Хироюки Янаги. Новия модел се нарича Niken  от свиване – „Ni“ и „Ken“, което означава „меч“ на японски. От Yamaha се надяват да постигнат огромно влияние с агресивно оформения нов триколесен мотор, но отбелязват и детайлите.
От компанията твърдят, че този голям Leaning Multi-Wheeler (LMW) се задвижва от течно охлаждан вграден 3-цилиндров двигател. Този модел е оборудван с LMW технология, за да намали ефекта от променящата се среда на пътуване и да осигури високо чувство на стабилност при завиване. Той постига отлично представяне за обикновено и спортно каране при различни пътни повърхности и възможност за свободно управление по многобройните завои на криволичещите пътища. Дизайнът на корпуса прави пълноценно използване на безпрецедентните механизми за окачване на предната част, двойните 15-инчови предни колела с вилки с двойна тръба, визуално подчертават спортните характеристики на машината и създават страхотни усещания.

Единствената потвърдена спецификация на този етап е, че моторът използва „4-тактов, DOHC, 3-цилиндров двигател с по 4 клапана и с впръскване на гориво. Размерите са 2150 мм дължина, широчина 885 мм и височина 1250 м. Никоя друга техническа информация няма да бъде съобщена до  освободена до 6 ноември, когато моторът ще направи премиера на EICMA в Милано.

Стефан Илиев

Няма коментари до момента.

Напишете първи коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *