В Токио представиха изцяло новия Honda Gold Wing 2018 В Токио представиха изцяло новия Honda Gold Wing 2018

На започналото днес автомобилно и мотоциклетно изложение в Токио, хитът на Honda е изцяло новия Gold Wing за 2018 г. Ние вече анонсирахме някои елементи от новия флагмански мотоциклет на Honda. Сега вече показваме модела с подробности.

2018 GL1800 Goldwing Tour

2018 GL1800 Goldwing Tour

От дебюта си през 1975 г. като GL1000 луксозният Gold Wing е признат за връх на мотоциклетизма, като машина с власт, изисканост, надеждност и комфорт, дори и за най-далечни дестинации. В резултат на внимателното проучване на мотоциклетния пазар и на демографските тенденции, и претворявайки мечтите на потенциалните клиенти бе  представен новият GL1800 Gold Wing за 2018 г.  Вече с нов, по-мощен и динамичен 6-цилиндров двигател тип „Боксер”, и с впечатляващ въртящ момент. Предлага се и във вариант с DCT. Самият мотоциклет е олекотен, по-компактен, и с обновен дизайн, което го прави удобен и за града, и за дълги пътешествия.

2018 GL1800 Goldwing Tour

2018 GL1800 Goldwing Tour

Новият GL1800 Gold Wing е олекотен с до 48 кг (в зависимост от версията) спрямо предишния модел. Двигателят и рамата са разработвани едновременно и осигуряват перфектна позиция на ездача въпреки намалените габарити на мотоциклета. Алуминиевата рама обхваща предната вилка, като позволява двигателят да бъде изнесен напред, а предното колело да може да се движи нагоре/надолу във верикална равнина. Всичко това осигурява перфектен контрол и стабилност. Окачването се регулира по електронен път.

2018 GL1800 Goldwing Tour

2018 GL1800 Goldwing Tour

Двигателят има четири режима на работа: TOUR, SPORT, ECON и RAIN. Вие избирате сцеплението на задната гума (HSTC), работата на амортисьорите и двойната комбинирана спирачна система (D-CBS), старт/стоп системата, и системата, подпомагаща потеглянето при наклон (HSA). Механичната трансмисия вече е 6-степенна, новата Dual Clutch Transmission (DCT) 7-степенна, с плавен съединител, а превключването  на скоростите и промяната на оборотите се настройват според темперамента и изискванията на водача. Разбира се, има и задна предавка.

Удоволствието от карането е още по-голямо: стилните и аеродинамични спойлери,  с променени въздушни отвори за постигане на по-висока стабилност, с електрически регулируемо стъкло, а благодарение на изключително удобните седалки може да пътувате и до най-отдалечените дестинации. Нови са и smart key системата, Apple CarPlay и Bluetooth. Круиз контрол, 7-инчов TFT дисплей с 8 нива на яркост, еърбег.

Предлагани цветове: GL1800 Gold Wing – Matte Majestic Silver, GL1800 Gold Wing ‘Tour’ – Candy Argent Red и Pearl Glare White, GL1800 Gold Wing ‘Tour’ with DCT & air bag– Candy Argent Red/Darkness Black и Darkness Black metallic.

Цените

Започват от: 48 699 лв.

GL1800 60 999 лв.
GL1800DA 68 299 лв.
GL1800B 48 699 лв.

 

ТЕХНИЧЕСКИ ХАРАКТЕРИСТИКИ:

Двигател:    

Тип:     6-цилиндров редови , 4-тактов, 24 клапана SOHC, течно охлаждане

Работен обем:          1,833cc

Клапана на цилиндър:         4

Диаметър и ход на буталото:         73mm x 73mm

Степен на сгъстяване:        10.5:1

Мощност:       93 кВт/5500 об/мин

Въртящ момент:       170 Нм/4500 об/мин

Масло в двигателя: 4.4 литра (MT) / 5.6 литра (DCT)

Горивна система:     PGM-FI електронен инжекцион

Резервоар гориво:    21.1 литра

Разход на гориво:    5.6 л./100km

Електрическа система:       Стартер/генератор

Акумулатор:  12V/20AH

Капацитет на алтернатора: 12V/120A

Задвижване:           

Съединител  (MT) Хидравличен многодисков, маслен

(DCT) Хидравличен многодисков, с маслена помпа

Трансмисия: 6 степенна механична, с електрически реверс

7-степенна DCT автоматична, с електрически реверс

Рама:  Алуминиева, двойнотръбна

Размери Gold Wing: (Д´Ш´В), мм:  2475 / 925/ 1340

Размери Gold Wing Tour, (Д´Ш´В), мм: 2575 / 905 (MT- 925)/ 1430

Междуосие, мм:       1695

Кастър ъгъл: 30.5°

Ход на вилката:        109 мм

Радиус на завоя:      3.4 м

Височина на седлаката:      745 мм

Клиърънс:      130 мм

Суха маса:    Gold Wing: 365 кг

Gold Wing ‘Tour’: MT 379 кг / DCT 383 кг

Предно окачване      Телескопична вилка с антипотъваща система

Задно окачване        Pro Link

Предна гума  130/70R 18

Задна гума    200/55R 16

Предна джанта         18 x MT3.5

Задна джанта           16 x MT6.0

Спирачна система: Електронно контролирана комбинирана ABS система

Предни спирачки:     320mm x 4.5mm двоен хидравличен диск, с  6-бутален спирачен апарат, със синтерирани накладки

Задни спирчаки:       316mm x 11mm вентилирани дискове 3-бутален спирачен апарат със синтерирани накладки

Стефан Илиев

Няма коментари до момента.

Напишете първи коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *