Triumph обяви партньорство с Bajaj Triumph обяви партньорство с Bajaj

Британският Triumph обяви партньорството с индийският гигант Bajaj Auto, за да произвеждат среднообемни мотоциклети за индийския и глобалния пазари. Партньорството не е свързано с продажба или покупка на акции, ще позволи на Triumph да разшири глобалния си обхват, като влезе на много по-големи пазари. В момента Triumph продава само около 300 мотоциклета в Индия.

От Bajaj Auto заявиха: „“Надяваме се да постигнем на световните пазари отделните силни страни на нашите партньорите, включително позицията на марката и възприятието, технологията за проектиране и разработване, конкурентоспособността на качеството и разходите и разпространението в световен мащаб.“

Bajaj Auto сега владее 48% дял от австрийския производител KTM, а от своя страна KTM произвежда своите 390-кубикови модели в завода в Чакан. Миналия месец партньорството на Bajaj Auto се разшири, като с включи и Husqvarna. Смята се, че машините Triumph, произвеждани от Bajaj под новото партньорство, които също ще излизат от завода Чакан, ще влязат в сегмента над малкообемните КТМ. Двете марки – Triumph и Bajaj остават твърдо заковани за сделката, която са подписали, но се смята, че не е далеч времете, когато ще се появи нова гама модели на Triumph с малък обем. Да напомним, че още през 2013 г. Triumph разработваха свой 250—кубиков модел, който първоначално трябваше да бъде пуснат през 2015 г. След това Triumph спря разработката на модела. Дали пък скоро няма да видим Street Triple 250, който бе закован на тестове преди  години.

В момента компанията Eicher Motors, собственик на Royal Enfield, изпревари Bajaj Auto и Hero MotoCorp и стана най-големият мотоциклетен производител в Индия. Преди 10 години на пазара бяха само 12% за Bajaj и 6% за Hero, но Eicher изпревари и двете компании на 31 юли тази година.

Стефан Илиев

Няма коментари до момента.

Напишете първи коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *