Сезонът на салоните – основна тема в ноемврийския брой на Moto Club

София, Токио, Милано… Наглед – никаква връзка между нашата столица, японската и италианския град. Но я има и тя е в автомобилните и мотоциклетните изложения. В София на последния голям автосалон за Европа имаше и много мотоциклети. Автомобилистите допуснаха в своето лоно мотористите. В Токио е ясно. Там производителите от японската Голяма четворка изкараха почти извънземни мотоциклети.
Сега е наред Милано. В началото на ноември столицата на модата показва мото модата, бъдещето на мотоциклетите през 2018 г. Неслучайно славата на миланското изложение EICMA е на най-голямото за мотоциклети в света. Признават го дори американците. Тъкмо там се прави законодателството в мотоциклетния бизнес.
Е, ние с нашите има няма 1000 нови продадени мотоциклета сме далече от мащабите на бизнеса дори на едно малко италианско градче. И с машините „втора ръка“ положението е приблизително същото… Но дори и бавно, българските мотористи се множат. Особено в големите градове, където все повече хора осъзнават, че в ужасяващия трафик по улиците спасението е на две колела – велосипеди, скутери и мотоциклети.
Например София. Блокадата е пълна и целогодишна – строежи на метрото, перманентни и дълготрайни ремонти на улици и булеварди, липса на места за паркиране и като капак – европредседателство. И в тези ремонтно-ограничителни и забранителни зони изходът за сравнително бързо придвижване е двуколесното. Засега!

Moto Club

Няма коментари до момента.

Напишете първи коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *