„Рефиниш Концепт“ прави иновации в авторепаратурата „Рефиниш Концепт“ прави иновации в авторепаратурата

Фирма „Рефиниш Концепт“ ООД представи пред журналисти, партньори и клиенти своята нова концепция за оптимизация на авторепаратурната дейност, чрез иновативни технологични процеси, продукти и прогресивен мениджмънт. Зала „Еспланада“ на Експо Хотел София беше пълна с желаещи да се запознаят с най-модерните решения в областта на ремонтното боядисване на автомобили. Присъстваха  и мениджъри следпродажбено обслужване на водещите автомобилни фирми в страната, както и собственици на някои от най-добрите сервизи.

Специално за събитието от Гърция пристигнаха партньорите на „Рефиниш Концепт“ от PPG Hellas SA, сред тях бяха и изпълнителният директор г-н Никос Георгиос и търговският директор г-н Робърт Калирис.

Презентацията беше открита от търговския мениджър на „Рефиниш Концепт“  – инж. Емил Нотев. Той започна с кратко представяне на  фирмата – стартирала през май 2017 година и основаваща се на печелившата  комбинация от дългогодишен професионален опит и финансов потенциал. В авторепаратурния бранш „Рефиниш Концепт“ се ориентира към  ефективни решения и повишаване на нивата на печалба на своите клиенти. Целта е в следващите една – две години да се превърне в най-надеждния и сигурен партньор в бранша!

Емил Нотев разясни и начините, по които тази цел ще бъде постигната. От анализ на индивидуалните нужди на всеки партньор и нивото на неговата продуктивност, до  внимателно подбрани продукти покриващи всички точки от процеса. Очакваните резултати от тези мерки са съкращаване на времената за ремонт, прецизно и точно спазване на стъпките от процеса, постигане на най-високо качество от първия път.

Друг основен акцент в презентацията на Емил Нотев бяха особеностите на авторепаратурния пазар в България. Той е фрагментиран със силно изразени полюси, ниско заплащане на ремонтите, нелоялна конкуренция. В резултат проблемите, с които се сблъскват професионалистите в бранша са: компромиси в избора на ниско качествени, евтини материали и сериозен репутационен риск. „Рефиниш Концепт” се стреми да бъде надежден партньор при решаването на тези проблеми.

Втората част от презентацията беше водена от гостите от PPG Hellas – Робърт Калирис –  търговски мениджър и Артемис Саратсиоти – маркетинг директор. Те представиха информация за глобалната дейност на компанията PPG – световен лидер в производството но бои и покрития и най-големият производител на автомобилни бои, с годишен оборот от над 15 млрд. долара. На своя страна НЕКСА Аутоколор е най – иновативният и проспериращ бранд на PPG сред авторепаратурните марки. Силните страни на НЕКСА са иновативност в химичния състав на боите, прецизни цветни инструменти, лесни за употреба материали, качество гарантиращо къси процеси.

Сериозен интерес предизвика и атрактивен микробус оборудван с всичко необходимо за определяне на цветове, прецизиране на рецепти, тяхното приготвяне и смесване в условията на всеки конкретен клиент. Така „Рефиниш Концепт“ заявява своята готовност да бъде близко до своите клиенти, оказвайки им максимално съдействие при решаване на ежедневните им проблеми и спомагайки за въвеждане на прогресивните техники на НЕКСА Аутоколор.

Стефан Илиев

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *