„Рефиниш Концепт“ прави иновации в авторепаратурата „Рефиниш Концепт“ прави иновации в авторепаратурата

Фирма „Рефиниш Концепт“ ООД представи пред журналисти, партньори и клиенти своята нова концепция за оптимизация на авторепаратурната дейност, чрез иновативни технологични процеси, продукти и прогресивен мениджмънт. Зала „Еспланада“ на Експо Хотел София беше пълна с желаещи да се запознаят с най-модерните решения в областта на ремонтното боядисване на автомобили. Присъстваха  и мениджъри следпродажбено обслужване на водещите автомобилни фирми в страната, както и собственици на някои от най-добрите сервизи.

Специално за събитието от Гърция пристигнаха партньорите на „Рефиниш Концепт“ от PPG Hellas SA, сред тях бяха и изпълнителният директор г-н Никос Георгиос и търговският директор г-н Робърт Калирис.

Презентацията беше открита от търговския мениджър на „Рефиниш Концепт“  – инж. Емил Нотев. Той започна с кратко представяне на  фирмата – стартирала през май 2017 година и основаваща се на печелившата  комбинация от дългогодишен професионален опит и финансов потенциал. В авторепаратурния бранш „Рефиниш Концепт“ се ориентира към  ефективни решения и повишаване на нивата на печалба на своите клиенти. Целта е в следващите една – две години да се превърне в най-надеждния и сигурен партньор в бранша!

Емил Нотев разясни и начините, по които тази цел ще бъде постигната. От анализ на индивидуалните нужди на всеки партньор и нивото на неговата продуктивност, до  внимателно подбрани продукти покриващи всички точки от процеса. Очакваните резултати от тези мерки са съкращаване на времената за ремонт, прецизно и точно спазване на стъпките от процеса, постигане на най-високо качество от първия път.

Друг основен акцент в презентацията на Емил Нотев бяха особеностите на авторепаратурния пазар в България. Той е фрагментиран със силно изразени полюси, ниско заплащане на ремонтите, нелоялна конкуренция. В резултат проблемите, с които се сблъскват професионалистите в бранша са: компромиси в избора на ниско качествени, евтини материали и сериозен репутационен риск. „Рефиниш Концепт” се стреми да бъде надежден партньор при решаването на тези проблеми.

Втората част от презентацията беше водена от гостите от PPG Hellas – Робърт Калирис –  търговски мениджър и Артемис Саратсиоти – маркетинг директор. Те представиха информация за глобалната дейност на компанията PPG – световен лидер в производството но бои и покрития и най-големият производител на автомобилни бои, с годишен оборот от над 15 млрд. долара. На своя страна НЕКСА Аутоколор е най – иновативният и проспериращ бранд на PPG сред авторепаратурните марки. Силните страни на НЕКСА са иновативност в химичния състав на боите, прецизни цветни инструменти, лесни за употреба материали, качество гарантиращо къси процеси.

Сериозен интерес предизвика и атрактивен микробус оборудван с всичко необходимо за определяне на цветове, прецизиране на рецепти, тяхното приготвяне и смесване в условията на всеки конкретен клиент. Така „Рефиниш Концепт“ заявява своята готовност да бъде близко до своите клиенти, оказвайки им максимално съдействие при решаване на ежедневните им проблеми и спомагайки за въвеждане на прогресивните техники на НЕКСА Аутоколор.

Стефан Илиев

Няма коментари до момента.

Напишете първи коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *