Представиха круизъра Harley-Davidson FXDR 114 за 2019 г. Представиха круизъра Harley-Davidson FXDR 114 за 2019 г.
Беше представен новият пауър круизър на Harley-Davidson – FXDR 114. С него в Милуоки наистина имат за цел да разширят аудиторията на клиентите си, като... Представиха круизъра Harley-Davidson FXDR 114 за 2019 г.

Беше представен новият пауър круизър на Harley-Davidson – FXDR 114. С него в Милуоки наистина имат за цел да разширят аудиторията на клиентите си, като търсят ново позициониране на своя модел.

Harley-Davidson  FXDR 114 е роден не само за път, но е подходящ и за писта. Въпреки че е построен на базата на семейството Softail, мотоциклетът е съвсем различен. Алуминиевата подрама дава възможност да се икономиса 8 кг от теглото. От PR отдела на Harley-Davidson сравняват машината с изтребител, но големият ход на вилката от 240 мм и задното колело никак не се съчетава с управлението. Техническите решения по машината обаче дават по-добра динамика и управление, отколкото други модели на марката.

Теглото е 303 кг с течностите, двигателят 1868 куб. см, максималният въртящ момент е 160 Нм, а мощността 90 к.с. Обърната вилка е олекотена, а същото важи и за джантите.

Първите тестове на модела бяха на писта, а не в града или на пътя. Официалните изпитания ще започнат след месец, което дава ясна индикация, че продажбите също ще започнат скоро. Очаква се моделът Harley-Davidson  FXDR 114 за 2019 г. да струва $ 21 349 в САЩ.

Технически характеристики на Harley-Davidson  FXDR 114

Двигател: Milwaukee-Eight® 114, обем 1868 куб. см.

Диаметър и ход на буталото: 102 х 114 мм

Степен на сгъстяване: 10,5:1

Максимална мощност: 60 к.с.

Максимален въртящ момент: 160 Нм при 3500 об/мин.

Горивна система: електронна система последователно впръскване на гориво (ESPFI)

Разход на гориво: 5,4 л на 100 км

Размери: дължина 2425 мм, височина 720 мм, просвет 140 мм, междуосие 1735 мм

Гуми: предна 120/70ZR-19 60W, задна 240/40R-18 79V

Обем на резервоара: 16.7 л

Тегло: сухо 289 кг, с течностите 303 кг

Стефан Илиев

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *