Представиха кросарката Kawasaki KX450F за 2019 г. Представиха кросарката Kawasaki KX450F за 2019 г.

След Honda и Yamaha, Kawasaki също показаха обновената си гама от кросови мотоциклети за 2019 г. Сред тях изцяло променен е Kawasaki KX450F 2019. С тази машина Илай Томак стана шампион в сериите AMA Motocross през 2017 г., а през този сезон спечели първите три кръга от шампионата и всички с Kawasaki KX450F.

Японците не искат да пускат лидерските си позиции в сегмента на кросовите мотори. Затова флагмана на Kawasaki получи сериозни промени. Новият 449-кубиков едноцилиндров двигател стана по-мощин. Инженерите са променили клапаните, които са разработени от специалистите в WSBK. Титановите клапани са станали по-големи – всмукателните изпускателните са увеличили диаметъра си от 36 на 40 мм, а изпускателните от 31 на 33 мм. Ходът им се е увеличил с 0,5 мм, камерите също са с променен, по-агресивен профил, максималните обороти са по-високи, а буталото е станало по-леко. Дроселът е с диаметър 44 мм, а въздушният филтър е променен и е по-тънък.

2019-kawasaki-kx450f-18

Мотоциклета е и с преработено шаси, с нова алуминиева рама, усилена подрама и 49-милиметрова вилка Showa Coil Spring с технология A-KIT и задно окачване със система Uni-Trak. Промени има и в ергономията, като стъпенките са станали по-широки, за да могат различни ездачи да се чувстват удобно.

2019-kawasaki-kx450f-20-e1528776056223

Kawasaki KX450F 2019 е първият кросов мотоциклет на марката, на която е монтиран хидравличен съединител, електрически стартер и литиево-йонна батерия. За други производители това е вече традиция и то отдавна. Сега могат да се настройват карти за запалването. За разлика от Yamaha, където това е серийно, а също достатъчно простичко и елементарно, то в Kawasaki предлагат като опция кутията с проводници и софтуер.

С всички промени и доработки, по-тънката рама и променената глава на двигателя, Kawasaki KX450F за 2019 г. е отслабнал с 3,6 кг и тежи 105,4 кг. Мотоциклетът струва в САЩ от 8849 до 9299 долара, в зависимост от оборудването.

Стефан Илиев

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *