Ново начало за Triumph Ново начало за Triumph

Ново начало за Triumph

Актуално 18.08.2017 Стефан Илиев 0

Както вече писахме преди повече от седмица, Triumph започна си сътрудничество с индийската компания за производство на мотоциклети Bajaj, за да се правят по-евтини машини със среден обем на двигателя. Това е ново начало за Triumph по пътя им на развитие.  В споразумението за партньорство е записано, че Triumph влиза на индийския пазар, а производителите на мотоциклети Bajaj, ще „доставят гама от изключителни мотоциклети със средна мощност“.

Пол Строуд, главен търговски директор на Triumph, казва: „Двете организации разговаряме на високо ниво от 2007 г. насам. И двете компании смятат, че тази възможност ще ни помогне да се развием в международен план. Ние обаче само развихме това конкретно партньорство през последните шест до девет месеца. Triumph е икона в мотоциклетизма и ние се радвахме на фантастичен международен растеж през последните години. Това, което ни предлага партньорството е възможността да направим по-нисък клас мотоциклети и да получим възможност да влезем в нов пазарен сегмент. За да бъдем честни, искаме да насочим към марката Triumph съвсем нова група клиенти.“

Това не са просто нови клиенти от развитите пазари, а бъдещи клиенти на марката Triumph. В сравнение с британския пазар, индийският има огромен растеж и Triumph явно искат част от него. Следователно сделката им с индийски бизнес е насочена именно към това.
Равикумар, президент по бизнес развитието в Bajaj, коментира: „Мотоциклетите, които ще бъдат разработени в рамките на това партньорство, ще позволят на двете компании да се конкурират в рамките на един от най-бързо развиващите се сегменти в индийския пазар. Когато производството на съвместните продукти стартира, Bajaj ще създаде мрежа, съизмерима с планираните обеми. Triumph India ще продължи да се отчита на Triumph UK и за в бъдеще. С пускането на новите мотоциклети, Bajaj ще се бори за лидерство на индийския пазар. “
Добрата новина е, че докато за други пазари моделът може да е важна част от новото развитие, от Triumph потвърдиха, че планират да продават новите мотори по целия свят, включително и Европа. Triumph също потвърди, че няма да има връщане на 250 куб. см, които преди се развиваха. Моделите, наречени Street Single и Daytona 250 бяха планирани да влязат в производство през 2015 г., но всичко бе отложено за неопределено време.

Строуд казва: „Мотоциклетите, които развиваме, ще бъдат много по-големи от средния обем. Новите мотоциклети ще съчетаят емблематичното наследство на Triumph с ефективността на Bajaj, като по този начин създават уникален продукт, съвсем различен за партньорите.“

Определено мотоциклетът, който може да се очаква, е с паралелен двуцилиндров мотор с течно охлаждане, ще се конкурира с Harley-Davidson Street 750, който също се произвежда в Индия и Yamaha MT-07. В Индия обаче, мотоциклетът  ще води най-сериозна битка и ще се конкурира с местния Royal Enfield Continental GT750. Предполага се, че байкът ще бъде конкуренция в гамата Modern Classics, като по-евтина алтернатива на Street Twin.

Като срок за появата на мотоциклета, нито Triumph, нито Bajaj се ангажират с определена дата, нито на производство, нито на продажба на новите.  Това означава, че поне засега на пазара на 800-кубиковите мотоциклети, който засега се владее от BMW, Husqvarna и KTM, няма да има сериозен конкурент.

Стефан Илиев

Няма коментари до момента.

Напишете първи коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *