Новият Kawasaki Ninja 400 дебютира в Токио Новият Kawasaki Ninja 400 дебютира в Токио

Днес на изложението в Токио, Kawasaki показа новият  Ninja 400. Старият Ninja 300 не можа да се вмести в стандарта Euro4 и бе спрян, за да направи път за новия Ninja 400, който се отличава с по-голяма производителност от предшественика си, с изцяло нов двигател и шаси. Чистият  ефект е икономия на тегло от 8 кг.
Двигателят с мощност от 399 куб. см. осигурява прилична мощност от 44,8 к.с. Повишената му ефективност се увеличава с повече капацитет и по-голям поток от всмукан въздух, тъй като има по-голяма въздушна кутия. Докато новият двигател е сравним по физически размер с този на Ninja 250 за 2013-2017 г., той всъщност е 1 кг по-лек от по-малкия. Моторът получава и нов съединител Assist & Slipper, което означава много по-малко натиск върху лоста и по-лека работа с него в града, както и по-голям контрол, когато се свалят предавките.

Предлагайки значителни спестявания на тегло в сравнение с предшественика си, новото шаси предлага подобрена стабилност и маневреност. По-твърдата, нерегулируема 41 мм (по-рано 37 мм) вилка е разработена, за да осигури по-добро действие, а спирачката разполага с най-новото ABS устройство от Nissin. Дисковете са 310 мм полуплаващи. Колела с 5-лъчеви спици, подобни на тези на Ninja 650. Те също допринасят за намаляване на теглото, а подобрената им странична стабилност благоприятства по-рязкото управление и стабилността при завиване.
Височината на седалката от само 786 мм и дава възможност Ninja 400 да бъде харесана от повече ездачи, особено като седалката вече е с 30 мм по-тясна, което подобрява позиционирането.
В горния край има двойни светодиодни фарове, всеки с ниски и високи светлинни лъчи, както и LED лампа за позициониране. Отпред мотоциклета е същият инструментален панел като Ninja 650, допринасящ за високото качество на пакета.
14-литровият резервоар за гориво осигурява пробег от 340-350 км. Kawasaki Ninja 400 има спойлери в долната част на предния капак, също като при най-яките Ninja H2 и Ninja ZX-10R. Принадлежностите включват по-голям екран, електрически контакт, висок седалка ERGO-FIT за пътника (+30 мм), подложка за резервоара, екран на радиатора, плъзгачи на рамки, лента за джанти.

Стефан Илиев

Няма коментари до момента.

Напишете първи коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *