Нови електрически мотоциклети Energica за 2019 г. в Кьолн Нови електрически мотоциклети Energica за 2019 г. в Кьолн

По време на международното изложение Intermot в Кьолн, което завърши миналата седмица, марката Energica за първи път представи електрическите си мотоциклети за моделната 2019 г., сред които бе и съвсем новият Ego Sport Black.

Цялата гама електрически мотоциклети Energica за догодина има редица технически новости – тракшън контрол, възможност за настройки на 6 режима, които ще работят заедно със системата eABS и Bosch ABS за по-безопасно каране, круизконтрол със система за електронно спиране и поддържане на скоростта, а също и възможност за увеличаване на спирачното усилие, нова електронна ръчка за газта, с която се повишава и плавността и точността на увеличение на въртящия момент. Освен това всички мотоциклети ще получат подгряване на ръкохватките на кормилото в три различни режима.

През януари на всички клиенти ще бъде предложено обновление на програмното обезпечаване, което ще бъде с няколко подобревия в системата за зареждане.  Така след обновяване на софтуера в режим на бързо зареждане, моторът ще стане готов с 15% по бързо. Сега времето за зареждане на батерията до 85% и 25 минути. От обикновен контакт до пълното зареждане на мотоциклета се необходими 3,5 часа. Пълното зареждане на батерията в режим Еко стига за изминаване на 200 км пути. Заедно с това всички машини стандартно ще имат бързо зареждане, цветен 4,3-инчов дисплей, 4 карти за мотора, включващи четири режима на езда – градски, еко, дъжд и спорт. Има и четири режима на регенеративно спиране, а също и асистент за паркиране.

Порт за USB в стандартно ще бъде само в модела Eva, стритфайтера Eva 107 и ретро моделите Eva EsseEsse9. Опционално ще бъде предлагат н бъдещия спортен байк Ego. На все мотоциклети производителят дава гаранция 2 години, без ограничения на пробега. При гаранционно обслужване няма да има значение какви километри е навъртяла машината На батерията се дава гаранция 3 години или 50 000 км.
Благодарение на бъдещото участие на Energica в проекта MotoE, а също и появата на новия трети поред модел Eva EsseEsse9, в Energica отбелязват важен подем. За марката от Модена германският пазар е ключов и за това на територията на тази страна работят пет дилърски компании.

Затова на Intermot заедно с обикновените пътнически електрически мотоциклети Energica, беше представен и състезателен демо мотор Energica Ego Corsa, коъто се тества вече на няколко писти от календара на MotoGP. Ego Corsa е същият, на който ще се състезават пилотите от бъдещия електрически световен шампионат MotoE. Ego Corsa няма нито съединител, нито скоростна кутия, а синхронен метер с постоянни магнити с маслено охлаждане, който има максимална мощност от 120 кВт и въртящ момент от 200 Нм. До 100 км8ч. мотоциклетът ес ускорява за 2,8 сек., а максималната скорост е 270 км/ч.

Стефан Илиев

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *