Нов Harley-Davidson Street Rod за 2017 г. Нов Harley-Davidson Street Rod за 2017 г.

На платформата Street на Harley-Davidson се роди нов мотоциклет, който е удобен за движение в града и в същото време дава възможност за вълнуващи пътувания извън него. Става дума за новия Street Rod.

Машината за 2017 г. използва двигателя X750, който е с по-голяма мощност и произвежда по-висок въртящ момент в средния оборотен диапазон, а също и към горната граница. Моторът има по-добра геометрия на шасито и агресивна позиция на ездача. Освен това има подобрения по окачването, спирачките и е с нови джанти. Линията на Street Rod е характерна само за него, макар стилът му да напомня Harley-Davidson Dark Custom.

Двигателят V-Twin High Output Revolution X 750 на Street Rod, както е пълното му име, е с течно охлаждане OHC 8V 60°. Той има с 20% повече конски сили и с 10% повече въртящ момент отколкото първообраза си – Street 750. Пиковата мощност е при 8750 об/мин., а максималният въртящ момент се постига още при 4000 об/мин., като настройките са такива, за да бъде на върха между 4000 и 5000 об/мин. Моторът е с нова, по-голяма по обем въздушна кутия и нови 42 мм дросели. Нова е и цилиндровата глава четири клапана, като са променени разпределителният вал и изпускателната система. Всичко е направено за увеличаване на въздушния поток и за по-голяма ефективност. Компресията е повишена от 11:1 до 12:1, а червената линия е от 8000 до 9000 об/мин.

Шасито на Street Rod е проектирано да съответства на работата на двигателя. Отпред е с 43 мм USD вилки и с олекотени алуминиеви платки. Новите задни амортисьори разполагат с външен резервоар за увеличаване на капацитета на течности и поддържане на амортисьорите, чиито ход е увеличен с 31% до 117 мм. Подвижното рамо е малко по-дълго, за да има по-голям ход.
Новата форма на седалката е по-удобна за ездача, като височината е повишена със 104 мм –  до 757 мм. Нови са спирачния и скорстния лостове, а също и стъпенките, които са станали по-големи. Драг стила на кормилото дава агресивна позиция на ездача, а огледалата могат да се монтират над или под ръкохватките, като се приберат така, че да не пречат на ездача.

 

Стефан Илиев

Няма коментари до момента.

Напишете първи коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *