MotoGP: Ducati с Петручи и Багная доминират на Сепанг MotoGP: Ducati с Петручи и Багная доминират на Сепанг

Данило Петручи (Mission Winnow Ducati) бе най-бърз в третия и последен ден от тестовете на пистата Сепанг в Малайзия. Той постигна време 1:58.239, след както направи 32 обиколки. Вчера само Маверик Винялес (Monster Energy Yamaha MotoGP) бе на косъм от това да подобри най-добрата обиколки на трасето, като не му достигнаха само 0.067 сек. Днес не един, а шестима пилоти подобриха времето на най-бързата обиколка, правена някога от Хорхе Лоренсо през 2018 г.

Машините на Ducati окупираха първите четири позиции в класирането. След Петручи, само на 0,063 сек. остана новакът Франческо Багная (Alma Pramac Racing), който направи 21 обиколки. Пилотът, който затвърди челните позиции на тима заедно със своя съотборник Джак Милър, който остана на 0,127 сек. от челото и на 0,064 от Багная, въпреки че направи малка обиколка и 47 тура. Андреа Довициозо (Mission Winnow Ducati) оформи топ 4, като остана на 3 десети от Петручи. Така целият ден премина под диктовката на моторите на Ducati. Дови бе доволен от деня, защото се е справил с проблемите, които имаше в средата на завоите. Позитивно настроен е и мениджъра на отбора Давиде Традоци. Италианските пилоти на тима са доволни от подобренията на шасито и на новата аеродинамика на обтекателите отпред, особено при дълга серия от обиколки. Също такива серии направи и Милър от Alma Pramac.  Тито Рабат (Reale Avintia Racing) бе доста разочарован от 3-ия ден, след като остана 14-и.

След като Ducati окупираха челото, Винялес бе най-близо до тях. Той остана на 0,405 сек., като най-добрата му обиколка от общо 79 бе с време 1:58.644. Винялес също бе пилотът с дължи серии, като времената му от 20 обиколки бяха между 1:59 и 2:00 мин. Съотборникът му Валентино Роси бе 10-и с 60 обиколки. Директорът на отбора Масимо Мерегали е доволен от новите елементи, които са изпитвали по мотоциклетите, а също и аеродинамичните подобрения на предния обтекател. Новият тим Petronas Yamaha SRT, който също използва спецификацията на машините от 2019 г. също даде добри резултати. Франко Морбидели  бе вторият най-бърз пилот на Yamaha – 8-и с 66 обиколки, а неговият съотборник и новак в класа Фабио Куартараро бе 16 със 77 тура, само на 0.011сек. след друг новак – Хоан Мир (Suzuki Ecstar).

След Винялес се нареди Кал Кръчлоу (LCR Honda Castrol). Британецът стана 6-и и бе последният, който подобри рекорда от 2018 г. Той бе най-бързият пилот с Honda, въпреки че се възстановява от контузия. Той падна,  но успя да направи 61 обиколки, а най-добрата му беше 1:58.780. неговият съотборник Такаки Накагами (LCR Honda Idemitsu) за трети пореден ден е в топ 10. Той зае 9-а позиция, пред Валентино Роси и направи 61 обиколки.

Шампионът Марк Маркес (Repsol Honda) и в третия ден все още изпитващше болки в рамото си, като отново завърши работа по-рано от предвиденото и завъртя само 39 тура. Най-доброто му време бе 1:59.170 и зае 11-о място, само на 0.015 сек след Роси Тестовият пилот на Honda Щефан Брадъл направи повече от 50 обиколки и стана 13-и.

Алеиш Еспаргаро (Aprilia Racing Team Gresini) не можа да подобри времето на Лоренсо и стана 7-и. той направи 52 обиколки. Техническият директор на тима Романо Албесано бе доволен от представянето на електрониката и шасито. Съотборникът на Еспаргаро – Андреа Яноне отсъстваше от тестовете.

Стефан Илиев

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *