MotoE: Високо напрежение на Херес MotoE: Високо напрежение на Херес

Новите серии от Световната купа на ФИМ Enel MotoE досега имаха изяви като демонстрация на мотоциклетите на всяка писта. Сега вече започнаха истинска работа с официалните тестове на пистата Херес Анхел Нието.

В първия ден най-бърз бе бившият пилот от WorldSSP и от Moto2 Ники Тули (Ajo Motorsport MotoE), който постигна най-добро време 1:51.721. Времената за обиколка започнаха да падат невероятно бързо след първата сесия и накрая на деня, след Тули се наредиха европейският шампион в Moto2 Ерик Гранадо (Esponsorama Racing), който остана на 0.121 сек., а бившият пилот от Гран При Ранди де Пюние (LCR E-Team) оформи топ 3. Тримата се събраха само в 0.185 сек.  На следващите места се наредиха Брадли Смит (One Energy Racing) на 0.618 сек., Алекс де Анжелис  (Alma Pramac Racing) пък стана 5-и, само на 0.064 сек. след Смит. Завърналият се на пистата пилот и звезда от MotoGP Сете Гибернау бе на малко повече от секунда от Тули.

Във втория ден времената станаха по-добри. Пилотите отново имаха три сесии, но в две от тях пистата бе мокра и валя дъжд. Така че най-добри бяха времената от първата, където най-бърз бе бившият пилот от висшия клас Брадли Смит (One Energy Racing), който постигна 1:50,265. Втори, след него бе най-бързия от първия ден – Тули, който остана на 0,362 сек. Трети бе Майк ди Мелио (EG 0,0 Marc VDS), който остана на по-малко от десета от Тули. След него бе Матия Касадеи (Ongetta SIC58 Squadra Corse), който остана малко над една десета от французина. Топ 5 оформи Матео Ферари (Trentino Gresini MotoE).

Ерик Гранадо стана 6-и, като изпревари Кени Форей (Tech3 E-Racing). Де Пюне даде най-добро време в последната сесия, но за деня остана 8-и, с времето си от първата. Той бе пред Джош Хук (Alma Pramac Racing) и Николо Канепа (LCR E-Team), които оформиха десетката.

Стефан Илиев

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *