Moto2 и Moto3 тестваха на Ред Бул Ринг Moto2 и Moto3 тестваха на Ред Бул Ринг

След изключителните състезания, които направиха в неделя за Гран При на Австрия, вчера пилотите от класовете Moto2 и Moto3 направиха официален тестов ден на пистата Ред Бул Ринг. Всеки от отборите се концентрира върху своите специфични програми. В тимовете от Moto2, участвали в изпитанията се работеше и на пистата, и извърн нея. В малкия клас Moto3 работеха отборите Red Bull KTM Ajo, Sky Racing VR46, British Talent Team, AGR, Peugeot MC Saxoprint, RBA BOE Racing, Platinum Bay Real Estate и Südmetall Schedl GP Racing.
В Moto2 лидера в шампионата Франко Морбидели (EG 0,0 Marc VDS) имаше два мотора в бокса, с които правеше сравнения един след друг на различни окачвания на Öhlins, заеднпо със съотборника си Алекс Маркес. Двамата работиха на настройки на окачванията. Основните им съперници от Italtrans Racing работиха по геометрията и настройките на машините, като същото върши и Исат Винялес (BE-A-VIP SAG Team). Пилотът на Teluru SAG Тецуя Нагашима се концентрира върху ергономията на шасито Kalex. Японецът прави настройки на състезателното шаси Kalex, което кара от Бърно насам. Всеки пилот с Kalex вече е с ново шаси.

Отборът Tech 3 Racing тестваха нови вилки Kayaba, спирачни апарати Nissin и нов ауспух. Шави Верге работеше по новите елементи, докато Реми Гарднър правеше настройки на окачването, от което се оплака, по време на състезанието. От Forward Racing казаха, че Лоренцо Балдасари няма да кара на тестовете, след като катастрофира по време на състезателния уикенд. На пистата мястото му зае пилотът от CEV Лукас Тулович. Лука Марини  пък тества задната спирачка, за да настрои по най-добрия начин мотоциклета.

Хорхе Наваро (Federal Oil Gresini Moto2) се концентрира върху завоите, като иска да направи ъгъла на окачването такъв, че да подобри влизането в завоите и да намали ъгъла на лягане в тях. Хафиз Сиахрин (Petronas Raceline Malaysia) също работеше по завиването на байка си. Малайзиецът работеше по комбинация от промени, които да направи по рамото и твърдостта на пружините на шасито.

Другият кандидат за шампион Том Люти (CarXpert Interwetten) бе един от пилотите на пистата, които тества нов тип задна гума на Dunlop, която е с различно покритие и може да изиграе ключова роля в битката му с Морбидели. Люти е едно от имената, които се надяваше на много добри резултати от тестовете преди надпреварата на Силвърстоун, която е на 27 август.

mcfey

В Moto3 всички тимове се фокусираха върху новите гуми, донесени от Dunlop. От тях два вида предни са с ново покритие, а трите нови модела задни са с по-голям диаметър. Джон Макфий (British Talent Team) се концентрира върху гумите, заедно с Якуб Корнфейл (Peugeot MC Saxoprint) със съотборника си Патрик Пулкинен, който се концентрира върху стила на каране.

Двамата от RBA BOE Racing – Хуанфран Гевара и Габриел Родриго също рабатиха върху ездата, но по различен начин. Гевара работеше с гумите, но и със съотборника си, за да му предаде опит в защитната езда, без да губи време на трасето. Sky Racing Team VR46 имаше специфична мисия за Николо Булега. Италианецът работеше върху своите стартове, а екипът правеше подобрения в шасито за 2018 г. Още един пилот на KTM – Мария Еререра (AGR) отдели много време за радикални настройки. Същото върши и Red Bull KTM Ajo, но с новите гуми.
Маркос Рамирес (Platinum Bay Real Estate), с два мотоциклета, единият от които бе на контузения му съотборник, ги редуваше, за да направи настройки на две различни карти на двигателя. Филип Йотъл (Südmetall Schedl GP Racing) работеше за по-добрата геометрия и настройки на окачването на с новите рамена на КТМ, които бяха доставени преди Бърно. Той търсеше повече сцепление в по-късните етапи на състезателната дистанция.

Стефан Илиев

Няма коментари до момента.

Напишете първи коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *