Moto Expo 2017: Рог на изобилието от Yamaha Moto Expo 2017: Рог на изобилието от Yamaha

Изобилие на нови модели стяга Yamaha за изложението Moto Expo. Официалният вносител на марката Мотодинамикс ЕООД ще покаже на щанда си в Sofia Ring Mall от 24 март до 2 април почти всички нови машини за 2017 г. Те са вече със стандарта за вредни емисии Euro 4. Yamaha на изложението ще представи най-новите машини във всички категории.

IMG_3732

Ще видим скутерите NMAX155 и XMAX 300, както и триколката TRICITY. Силно присъствие ще има семейството на нейкид моторите МТ – флагмана МТ-10, най-търсения бестселър МТ-09 и по-малкия, но доста напет МТ-07, който е с изцяло нов 689-кубиков двуцилиндров двигател от философията crossplane на Yamaha. Наред с това ще видим супербайка YZR-R1M и суперспортния YZF-R6 с 600-кубиков мотор и напълно рестилиран централен въздухозаборник. Да не забравяме и другите експонати – FJR 1300 POLICE, двата TRACER – 900 и 700, XV 950 Scrambler, XSR900 и XSR900 Wrenchmonkees, XSR700 и XV950R.

Миналата година Yamaha представи за два месеца на двете изложения – в Кьолн, на изложението Intermot и на EICMA в Милано, показа 10 нови модела, с които марката предприема пазарен щурм, и то по всички фронтове.

maxresdefault

Серията МТ са един от най-търсените машини на марката. Хитът в София ще нейкида МТ-10, и стига до най-малкото братче – МТ-125. Най-мощният – МТ-10, с 4 цилиндров двигател с кръстосан колянов вал, заимстван от YZF-R1, е с олекотена алуминиева Deltabox рама. Сега моторът вече има Quick Shifter система (QSS) за по-бързо и гладко превключване на скоростите без използване на съединител при ускорение, а също и подобрено управление за по-балансирана работа и по-плавно функциониране на дроселовата клапа при преминаване от ниски към високи обороти. Има си и всички останали технологии – като YCC-T, D-MODE и система за управление на сцеплението (Traction Control), адаптивен приплъзващ (A&S) съединител, АBS с радиални спирачни апарати и висока производителност, напълно регулируемо окачване, многофункционални LCD прибори и др.

На фона на флагмана, реформираният по-малкият нейкид – МТ-07 е с изцяло нов 689-кубиков двуцилиндров двигател от философията crossplane на Yamaha, който дава изключителна икономия на гориво. Дизайнът на MT-07 е с изнесен напред център на тежестта, подчертаващ спортната конструкция и създаващ усещане за мощ. Тесният резервоар за гориво, олекотеният въздуховод и алуминиевите странични капаци подсилват спортния имидж на МТ-07. Той е с по-лека и по-тясна стоманена основна рама, която използва новия двигател за усилващ елемент. И той е със задно окачване Monocross.

Една от най-ярките премиери на Yamaha за България за 2017 г. е състезателният  YZF-R6. Това е новата машина, която видяхме и в световния шампионат в клас Суперспорт WSSP. 600-кубиковият чистокръвен спортист е вдъхновен от технологията на по-големия YZR-M1 с отличителния дизайн R-Series. Докато 1000-кубиковото чудовище направи сензационно завръщане при Супербайк, то в Суперспорт YZF-R6 се гласи да доминира отново, след като спечели три пъти световния шампионат FIM Supersport през последните 7 години. Новият YZF-R6 е с 600-кубиков мотор и напълно рестилиран тип М1 централен въздухозаборник, вдлъбнати LED двойни фарове и нова опашка. Новото предно стъкло и обтекател с ниско съпротивление са само някои от ключовите елементи от YZF-R1, които му дават 8% подобрена аеродинамична ефективност. Сложните електронни технологии за контрол са типични за YZF-R6 – Yamaha Chip Controlled Throttle (YCC-T), Yamaha Chip Controlled Throttle (YCC-T) и Yamaha Chip Controlled Intake (YCC-I). Освен това моторът е с усъвършенствана система за контрол на сцеплението (TCS), която се регулира от кормилото, нова система (QSS) за още по-бърза смяна на предавките, с титаниева изпускателна система Akrapovic Evo, спирачна система Brembo с двоен диск 320 мм отпред и единичен 220 мм отзад, предно окачване с телескопични вилки Ohlins Cartridge.

img

Друга изненада е мотоциклетът в стил неоретро Yamaha XSR900. Моторът е построен в ретро стил, но предното окачване е от карбон, има оригинално покрита задна седалка, ниски ръкохватки, както и къса изпускателна система Akrapovic. Други къстъм детайли са червената емблема отстрани, оригинална кръгла стоп светлина. Двигателят е сериен 850-кубиков, 3-цилиндров с течно охлаждане, мощност 115 к.с. и въртящ момент от 87 Нм. Моторът има тракшън контрол, двойни дискови спирачки отпред и други електронни помощници.

Стефан Илиев

Няма коментари до момента.

Напишете първи коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *