Moto Expo 2017: Moto Guzzi с 6 модела, Ангел Караньотов с Ducati Moto Expo 2017: Moto Guzzi с 6 модела, Ангел Караньотов с Ducati

Италианските мотоциклети Moto Guzzi са емблематични за бранша. Марката от Мандело дел Ларио е основана през 1921 г., а сега е под шапката на Piaggio Group, е най-старият европейски производител, който продължава да прави мотоциклети. На изложението Moto Expo 2017 в Sofia Ring Mall от 24 март до 2 април италианската икона Moto Guzzi ще бъде представена с модела –  California Custom, Californiq Touring, Griso, V7 II Cafe Racer, V7 II Stone,  V9 Bobber. Тази година изложението отново е под егидата на Асоциацията на автомобилните производители и техните оторизирани представители в България.

Вносителите на марката са представители и на Ducati. За новите модели, които ще видим вече писахме, но ще ги споменем отново. Това са: XDiavel S,  Xdiavel, Hyperstrada 939, Monster 1200 R, Monster 1200 S за 2017 (премиера за България), Multistrada 950 + Touring Pack за 2017 (премиера за България), Multistrada 1200 S + Touring Pack, Supersport S за 2017 (премиера за България) и Panigale 899. Като отделна марка се обособи SCRAMBLER Ducati, които ще покажат новия модел за 2017 г. Desert Sled (премиера за България), Classic, Icon, Urban Enduro и Icon.

732950012810922

По време на изложението на щанда на Ducati ще видим един от най-добрите мотоциклетисти на България – Ангел Караньотов. Ачи е носител на шампионски титли в три дисциплини – на супермото, мотокрос и писта. В световния шампионат на супермото е най-добре представилия се български пилот, като е бил 7-и в крайното класиране, като пред него са само заводски пилоти, а той е най-добрият от частните състезатели. Караньотов от 2017 г. ще работи с Ducati. На щанда ни на изложението ще намерите информация за новия съвместен проект на DUCATI Bulgaria и Angel Karanyotov MotoSchool, който ще цели подобряване на уменията, както на начинаещи, така и на напреднали мотоциклетисти. Училището ще предлага 4 различни категории на обучение в зависимост от уменията на водача. Тези категории са:

  1. Безопасно шофиране – за водачи, които карат моторите си предимно в градска среда
  2. Race – каране на писта- за начинаещи и напреднали пилоти, които искат да изпитат максимално удоволствие от карането на писта
  3. Супермото- за начинаещи и напреднали, които искат да подобрят уменията си по състезателните трасета
  4. Мотокрос-ендуро- За всички любители на трасета различни от асфалтовите

По време на изложението посетителите ще имат възможността да получат информация и да се запишат за тест драйв на мотоциклетите Ducati, Scrambler Ducati и Moto Guzzi. Също така в рамките на този тест драйв ще имат възможността да получат съвети и от Ангел Караньотов. Всеки тест драйв е с пробег до 300 км и продължителност до 6 часа.

2016-Moto-Guzzi-California-1400-Custom4

Но да се върнем към някои от моделите на Moto Guzzi. California Custom е „лошият“ събрат в семейството California. Но на ездача този мотоциклет доставя комбинацията от мощност и удоволствие, темперамент и стил. Той завладява мотоциклетиста със неговата уникалност и типичен дизайн на круизъра – колела, двигател, седлото и кормилото. Всички направени със строгостта на форма и функция, в съчетание с типичното италианско естетическо чувство, израз на внимание към детайла и изпълнението му. Същото може да се каже и за версията Touring, с които разликата е минимална. Сега моторът е с нова спортна седалка, която изтеглена по-назад. Подобрен е и звука на 1380-кубиковия  90° V-twin  четиритактов двигател, който е с 4 клапана на цилиндър, има въртящ момент от 120 Нм и мощност 95 к.с.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Две са и версийте на Moto Guzzi V7 II  – Racer Stone. Това е един от най-емблематичните модели на марката, който непрекъснато търпи развитие. Сега в  Moto Guzzi V7 II е работено много по двигателя и шасито, където е изследван всеки възможен път за повишаване на нивото на безопасност, ергономичност и комфорт, за да се повиши удоволствието от ездата. С напълно нов дизайн е скоростната кутия, променен и и двигателя, чието обновяване стартира през 2012 г. и се променя непрекъснато като настройки, ново е електронното управление и горивната система. Промените за тази година продължиха с нов алтернатор и въвеждането на принудителен смазване с маслена помпа. Двигателят е четиритактов 90° V-twin с обем 744 куб. см  и мощност 47 к.с. при 6250 об/мин., въртящ момент 60 Нм при 3000 об. мин и 6-степенна скоростна кутия.

motoguzziv9_bobber_005

Друг забележителен модел на Moto Guzzi е V9 Bobber. Машината е от семейството V9 и има роднина V9 Roamer. Двигателят на мотора е класически V-Twin, с обем 853 куб. см с мощност 55 к.с. при 6250 об/мин. и въртящ момент от 62 Нм при 3000 об./мин. Скоростната кутия е 6-степенна. Моторът отговаря на стандарта за вредни емисии Euro4. Височината на седалката е 780 мм, резервоарът 15 л и теглото 199 кг. Вилките са 40 мм, спирачките са Brembo с диаметър 320 мм отпред и 260 мм отзад. Има двуканален ABS, Traction Control с два варианта за настройка, USB-вход, имобилайзер и др.

Стефан Илиев

Няма коментари до момента.

Напишете първи коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *