Kawasaki ZX-10R SE с полу-активно окачване Kawasaki ZX-10R SE с полу-активно окачване

Въпреки поредната невероятна година на Джонатан Рей в световния шампионат по Супермайк и титлата му с Kawasaki ZX-10R, триумфът му не доведе до много успехи за марката в шоурумите за продажба. Но в Kawasaki се надяват, че новата версия на мотора ще донесе повече успех на пазара.

Позициониран между базовия ZX-10R и хомологираната RR версия, новият ZX-10R SE има два ключови електронни ъпгрейда. С тях той ще се опита да се бори с много сериозните конкуренти в класа си.

Първият е добавянето на изцяло нова електронна система на окачването от Showa, каквато за първи път виждаме при Kawasaki. При нея имаме полуактивен електронен контрол на окачването. Системата може да се адаптира към пътищата и техните условия и има време за реакция от само 1 милисекунда.

Вторият е наличието на двупосочен бърз превключвател на предавките, позволяващ гладко и безпроблемно качване и сваляне на скоростите при над 2500 об/мин на пътя и или на пистата. За това помагат и новите колела със 7 спици на Marchesini, които са по-леки от тези на стандартния мотор.

Kawasaki 2

Асен Стоянов

Няма коментари до момента.

Напишете първи коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *