Honda показа минало и настояще на Wheels & Waves Honda показа минало и настояще на Wheels & Waves

Honda Motor Europe показа половин дузина персонализирани машини на уникалния фестивал Wheels and Waves за мотоциклети, музика, сърф и скейтборд в Биариц, през миналия уикенд. Три от мотоциклетите, показани на изложението са създадени от дилъри на марката, базирани на модели от 70-те и 80-те години.
Първият модел е от 1977 г.  – CB500, преработен от дилъра 3C на Honda в Байон и Бен Рамей –  водещ дизайнер на производител на премиум френски сърфове. Двамата напълно разглобяват машината, за да я превърнат изцяло в кафе рейсър в ретро стил,  с модифицирана рама, нова изпускателна система и комбинация от хромирани части и затъмнени детайли, LED светлини, гуми Firestone и твърда предна дискова спирачка. Страничните части и капака на предната секция са ръчно изработени от Рамей. Той се е вдъхновил от линиите на сърфа, като го превъплъщава в културата на Wheels and Waves.

Honda at Wheels and Waves

Ултра практичната двуцилиндрова машина CX500 е изцяло трансформирана от дилъра Kick Moto на Honda в уникален състезател, наречен Flat Track. Той е с модифицирана рама, резервоар и седалка, със златни анодирани 18-инчови колела, вилки от XLR600, алуминиеви ръкохватки, задно окачване Öhlins И LED светлини. Червената, бяла и синя цветова схема на HRC е украсена с № 69 в знак на почит към загиналия пилот на Honda Ники Хейдън.

Honda at Wheels and Waves

Третата персонализирана машина се базира на невероятния вграден 6-цилиндров редови  1047-кубиков CBX. Създаден е от дилъра на Honda – Boulmich Moto в Париж и мотоциклетния клуб Bad Seeds. Преосмисленият CBX се е превърнал от спортен турер  в мускулест Road Bomber, в който личи силно влияние на драгстерите. Тялата е минимизирано, като целият фокус е върху намаляването на теглото и „нуждата от скорост“.  Голямото разнообразие от персонализирани функции включва нова подрама, която побира двата задни амортисьора Öhlins, ауспухът е 6 в 1, има ръчно изработени бордове и предни фарове, а гумите са Bridgestone BattleAxe.
Наред с трите преработени легендарни модели има три къстъмизирани мотора, базирани на текущата линия на Honda.

Honda at Wheels and Waves

Първият е ултрамодерната градска скрамблър версия на 500-кубиковия Rebel, оборудвана с гуми с големи блокове на шарките, извънгабаритни спирачни дискове и ръчно изработена изпускателна система. Новият мотор за първи път бе видян през май в Bike Shed в Лондон. Той  е украсен с мотиви от BMX и скейтборд културата и има скейтборд държач, разположен от лявата страна, както и елементи от мотокрос машина.

Две версии на класическия нео-ретро модел CB1100 допълват присъствието на Honda в Wheels and Waves. Първият мотор е концепцията CB1100TR, създадена изцяло от екипа R&D на Honda в Рим , за да предаде емоциите и възбудата на flat track културата в САЩ. Моторът е разработен като King of Urban Flat Track Circuits (Кралят на градските плоски писти), като контрапункт на овалните офроуд трасета за традиционните flat track надпревари. Затова машината е с дизайн, ориентиран към стрийт рейсърите, познат на европейските клиенти.

Honda at Wheels and Waves

Втората машина е изцяло черна версия на сегашния CB1100 EX, направен в сътрудничество с базираните в Милано къстъм майстори South Garage. Като използват рационално платформата за персонализиране на CB1100, те постигат резултат от елегантно, тъмно създание, което смесва стиловете на  кафе рейсъра в бобър. Резервоарът в черен мат, черният двигател, капакът на съединителя и колелата създават усещането за различна машина. Радиалният главен цилиндър и късата част на опашката вид на кафе рейсър. Има миниатюрни светодиодни индикатори, нов фар и кожена седалка с шарка във формата диаманти. Протектора на гумата има също такива форми, които придават елегантност в съответствие с CB1100 EX. Новият, отличителен стил и външен вид илюстрира колко лесно платформата CB1100 се поддава на повторна индивидуализация.
Шестте машини представляват мощна комбинация от влияния и индивидуалност, които показват работата на ентусиастите, обединени от желанието да поставят своя собствен отпечатък върху техните машини на Honda, а с въображение и ноу-хау, да направят това възможно.

Стефан Илиев

Няма коментари до момента.

Напишете първи коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *