Honda обяви гамата CRF за 2019 г. с два нови и три подобрени мотора Honda обяви гамата CRF за 2019 г. с два нови и три подобрени мотора

Honda Motor Europe обяви оф-роуд гамата си за 2019 г., в която влизат два нови модела от семейството CRF. Флагманът при кросарките CRF450R и кроскънтри модела CRF450RX вече имат по-висока върхова мощност и въртящ момент. За CRF250R, една година след като моделът пристигна изцяло нов, сега подобренията са в представянето му в долния оборотен диапазон. Постигнато е по-добро ускорение и подобрен въртящ момент от ниските обороти, като така се подобрява управлението и излизането от бавните завои. Двата изцяло нови модели в семейството на CRF са кроскънтри спецификацията на CRF250RX и пътната версия на CRF450L.

Новият модел CRF450L е направен на базата на машината за мотокрос CRF450R. В новит мотоциклет за двойна употреба – като кросарка и за пътя, Honda има здраво и леко шаси, което постига отлично сцепление. Машината е задвижвана от мощен двигател, който дава повече мощ от ниски обороти. Макар и да предлага максимално удоволствие на любителите на оф-роуд изпълненията, CRF450L е напълно готов за улицата и пътя, отговаря на всички норми за обикновено движение, с мигачи, увеличен обем на резервоара и  изцяло LED светлини. Всички елементи и части са с високо качество и трайност, а първото голямо сервизно обслужване трябва да стане на 32 000 км. Така новият мотор гарантира безпроблемна езда и сигурност за собственика .

При модела CRF450R е постигнато значително увеличение на мощността с 1.8 кВт и с 2 Нм повече въртящ момент. Вече има повече мощност в целия диапазон на оборотите, благодарение на ревизираната цилиндрова глава, всмукателната и  изпускателната система. Моторът вече има 3-степенен HRC Launch Control (система за стартиране) и подобрения в издръжливостта. Шасито е с ревизирани настройки на окачването, преработен преден спирачен апарат, олекотяване на елементи, с които е постигнато намалението на теглото с 0,9 кг. и Renthal Fat Bar на кормилото, което може да се регулира в 4 позиции и нови черни джанти.

Също като машината за мотокрос CRF450R, новият кроскънтри мотоциклет CRF450RX има по-високаи върхова мощност и въртящ момент на двигателя, HRC Launch Control на 3 нива. За подобряване на стила са монтирани 18-инчово задно колело и 8,5 л резервоар за гориво. Шасито е ревизирано и с нов баланс, има нови настройки на окачването, Renthal Fat Bar на кормилото с 4 позиции и нови черни джанти.

Една година, след като моделът CRF250R бе изцяло променен, мотоциклетът получава набор от нови ефективни, полезни и естетични актуализации. Долните и средните стойности на въртящия момент са увеличени, тъй като дроселовата клапа има 2 мм по-малък корпус и ревизирана камера, нови всмукателни и изпускателни профили. Подобно на 450-кубиковите мотоциклети, CRF250R също така получава HRC Launch Control на 3 нива, за да добави към избора на 3 режима на езда. Нов е предният двубутален спирачен апарат, егулируемите колове и черните джанти допълват актуализациите.

2019 CRF250RX

2019 CRF250RX

Новият CRF250RX идва, за да добави още едно измерение към оф-роуд гамата на Honda. Като огледален образ новият мотор CRF450RX, взема за база CRF250R с ревизирано 18-инчово колело, 8,5-литров резервоар и по-меко окачване, което адаптира този машина като идеална за затворен кроскънтри маршрут. Моторът наследява модификацията на кросарката за 2019 г. с подобрен въртящ момент при ниски обороти,

Стефан Илиев

Няма коментари до момента.

Напишете първи коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *