Heineken® стартира първите си кампании с Formula 1® Heineken® стартира първите си кампании с Formula 1®

Heineken® официално стартира своето глобално партньорство с Formula 1® (F1®) с две нови кампании: „Когато шофирате, не пийте!“ и „Повече от състезание“. Стартът на кампаниите съвпадна с първата Формула 1® Grand Prix (GP), на която Heineken® е и официален партньор на F1® – Гран При на Италия на пистата Монца миналата седмица. Двете кампании се реализират на няколко пазара през тази и следващата година, посредством излъчвания в телевизионен ефир и присъствие в дигитални платформи.

„Когато шофирате, не пийте“ е най-новата инициатива, част от дългосрочния ангажимент на HEINEKEN да насърчи отговорната употреба на алкохол. Новата телевизионна реклама, в подкрепа на кампанията за безопасно шофиране, е с участието на легендата от F1®, сър Джаки Стюърт. В клипа, по абсолютно директен начин се комуникира, че когато предстои да се шофира, не трябва да се консумира алкохол. По този начин, отново се представя и позицията на компанията, че когато сядате зад волана, не трябва да сте консумирали никакъв алкохол. Кампанията също така ще бъде изключително видима и разпознаваема по време на цялото италианско GP, с брандинг и външна реклама в Милано.

https://www.youtube.com/watch?v=tV6gygNPetU

“Повече от състезание”, представя бившия пилот на F1® и настоящ ТВ коментатор, Дейвид Култард. В основата си, кампанията цели да покаже, че F1® не е просто едно двучасово състезание. Един F1® уикенд е 72-часов спектакъл, който гарантира изключително и неповторимо изживяване, като състезанията се провеждат в някои от най-големите градове в света. Рекламата с Дейвид Култард, ще бъде излъчвана от средата на септември 2016 година.

Джанлука Ди Тондо, старши директор на марката Heineken® на Глобално ниво в HEINEKEN, сподели, „Нашите нови кампании се целят в две ключови области – нов и иновативен поглед върху нашата платформа за отговорна консумация; и кампания на марката, насочена към откриване на търговски възможности. По отношение всяка една от двете кампании, то ние едва сега започваме. И двете ще бъдат разгърнати чрез многобройни активации, преживявания за феновете, PR инициативи и активации от точката на продажба. “

Той добави, „Ние си партнираме с идеалните посланици за всяка от кампаниите си: Когато говорим за безопасност, то опитът от почти 50 години на сър Джаки в тази насока е несравним. Той ще има особено активно участие в разгръщащата се кампания на Heineken®, „Когато шофирате, не пийте“. Дейвид от своя страна, въплъщава кампанията „Повече от състезание“ – той имаше изключително успешна кариера като пилот на F1, а сега има многостранна роля в общността на F1. “

Бърни Екълстоун, Изпълнителен директор на Formula One Group, на свой ред коментира, „Новите кампании на Heineken са впечатляващи. Те са въздействащи, иновативни и мащабни. Кампаниите улавят същността на F1: безопасност и отговорност в съчетание с вълнение и блясък. Това е един пример за това, защо ние бяхме толкова развълнувани, когато Heineken се присъедини към семейството на F1.“

 

От сезон 2017 на Формула 1®, Heineken® ще бъде основен партньор на три от събитията на Formula 1® Grands Prix (GP). Също така, световната бирена марка, ще има значително присъствие в шест допълнителни събития на Формула 1®, избрани от Heineken® и Formula One Management. Heineken® е ексклузивен глобален бирен партньор на Формула 1® и има значителни права за участието си по време на повечето събития от FIA Formula One World Championship™. Партньорството дава на Heineken® правото на активации на глобално ниво през цялата календарна година. Марката Heineken® няма да присъства на нито един от болидите от Formula 1®.

 

Стефан Илиев

Няма коментари до момента.

Напишете първи коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *