Ducati представи новият Multistrada 1200 Enduro Pro Ducati представи новият Multistrada 1200 Enduro Pro

През последните няколко години Ducati Multistrada 1200 постоянно се трансформира от луксозен спортен туриер в надеждна машина за офроуд. Сега моторът прави още една стъпка към калта и тежките пътища. Новият 1200 Enduro Pro е на основата на т Multistrada 1200 Enduro и с него Ducati казват, че Pro е „предназначена за хора, които искат да се разхождат сред дивата природа и да я проучват.

Новите „дрехи“ на ендуро са голяма част от адвенчър байка и дават големите промени на Enduro Pro. Целият мотор има нова пясъчна цветова схема, която се отразява в новата двуцветна седалка. За да запази елегантният си външен вид, подрамата е боядисана в черно, както алтернаторът и капакът на съединителя. Завършването на рали вида на мотора е по-добрата видимост на ниския екран.
За да изкушат ездача да поеме по тясната планинска пътека, Enduro Pro е оборудван с гуми Pirelli Scorpion Rally като стандарт. Ато тези гуми не са достатъчни, то Pro има набор от предпазни решетки, направени от Touratech. А Ducati няма да бъде Ducati без да има специфичен звук. Затова Pro има титаниева  изпускателна система Termignoni.
Останалата част от мотора е същата, със стандартния 1200-кубиков двигател Testrastretta DVT на Enduro, който 160 к.с. Също така има познатия тракшън контрол, контрол за вдигането на предното колело, различни режими на захранване и ABS. Също така са запазени удобствата на стандартния ендуро, включително круиз контрол, контрол при потегляне по наклон, резервоар за гориво от 30 литра и полуактивно окачване.
Ясно е, че Enduro Pro е проектиран да се състезава директно с новия BMW R1200GS Rallye, тъй като споделя същия фокус в офроуда. Електронните пакети на двата мотора са сходни, но BMW има режим „Pro“, прикрепен към електрониката, който е подходящ за агресивно каране на офроуд. При сравнение, спирачките на Ducati може да са малко по-добри. Но това е субективно.

Новият Ducati  1200 Enduro Pro оставя отворена вратата и за Multistrada 950 Enduro, която може би с 21-инчово предно колело, може да се конкурира в офроуда с KTM 1090 Adventure R. Засега от Ducati не отварят дума за такъв мотор, но 113 к.с. при 200 кг ендуро байк е добро съотношение.

Стефан Илиев

Няма коментари до момента.

Напишете първи коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *