Ducati Multistrada 1260 с куп подобрения за 2018 г. Ducati Multistrada 1260 с куп подобрения за 2018 г.
Ducati Multistrada влиза в 2018 г. с куп подобрения. Мотоциклетът е с новия модел двигател Ducati Testastretta DVT (Desmodromic Variable Timing) с обем 1262... Ducati Multistrada 1260 с куп подобрения за 2018 г.

Ducati Multistrada влиза в 2018 г. с куп подобрения. Мотоциклетът е с новия модел двигател Ducati Testastretta DVT (Desmodromic Variable Timing) с обем 1262 куб. сс, ново шаси, по-модерна електроника и естетична актуализация, която включва нови панели и по-леки, спортни колела.

Веднага след като беше пусната през 2010 г., Multistrada направи революция в света на мотоциклетите, като предлага четири мотора в едно – от спортен байк, през турер, всекидневен мотор та до до ендуро.

Със своите четири нови функции и режими за езда, Multistrada1260 e I нова производителност, лекота на езда, комфорт и забавление. Двигателят с обем 1262 куб. см Testastretta DVT е вече с Euro 4 и осигурява голям широк въртящ момент в диапазона от ниски до средни обороти и има още по-добра управляемост при всекидневна употреба. С 85% от въртящия момент при 3500 оборота в минута, при 5500 об/мин той е с 18% по-висок в сравнение с предишната версия на модела. Това означава, че Multistrada 260 предлага най-високият въртящ момент в своя клас при 4000 об/мин., т.е. в най-често използвания диапазон. Контролирането на тази мощност се постига лесно с новата система Ride-by-Wire, осигуряваща по-гладко регулиране на газта, комбинирано с по-гладкото и по-точно сменяне на предавки нагоре и надолу – DQS (Ducati Quick Shift) Up & Down, което значително подобрява ездата.

Актуализираното шаси, с по-дълго шарнирно рамо и междуосие, както и преработената геометрия, води до по-стабилно управление в завоите и осигурява пълна стабилност. Multistrada1260 също така е с подобрена електроника, благодарение на инерционната платформа на Bosch IMU.

Импулсната измервателна апаратура на Bosch (IMU) контролира ABS Cornering, функцията Ducati Cornering Lights (DCL), вградена в Multistrada S и Ducati Wheelie Control (DWC). Както DWC, така и DTC имат възможност за избор на 8 нива и могат да бъдат деактивирани. Управлението за задържане на превозното средство или Vehicle Hold Control (VHC) е стандарт в Multistrada1260.

Инерционната платформа на Bosch IMU взаимодейства и с полуактивната система за контрол на движението Ducati Skyhook Suspension (DSS) Evolution, която е серийна при Мultistrada1260 S. Всички модели имат Cruise Control, който се включва с бутон на лявата ръкохватка.

Върху версията S е включен стандартен Bluetooth модул, който активира мултимедийната система и може да свърже мотора със смартфон за удобно управление на основни функции като получаване на входящи повиквания, известяване на текстови съобщения или възпроизвеждането на музика. Цялата информация се показва на новото табло TFT, несравнимо по отношение на потребителския интерфейс и отлична видимост Multistrada1260 идва с нова система Hands Free за по-голяма сигурност и предлага дълги интервали за поддръжка.

Стефан Илиев

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *