Bridgestone представи новите мотоциклетни гуми Battlax Racing R11 Bridgestone представи новите мотоциклетни гуми Battlax Racing R11

Bridgestone навлиза в нова ера за състезателни гуми с пускането на Battlax Racing R11. Те са предназначени да осигурят на състезателите на supersport и hypersport увереността да подобряват времето си с всяка обиколка.

Със страхотна комбинация от технология на Bridgestone, култивирана на най-високото ниво за състезания с мотоциклети, в комбинация с нов тип съвременен състав на каучука и характеристики на дизайна, R11 осигурява представяне на най-високо ниво в сегмента на състезателните гуми. И всичко това без да се прави компромис със състезателната ДНК на Bridgestonе.

Нико Тай, ръководител на европейския сектор „Мотоциклети“, Bridgestone Европа обобщава: “Състезанието е изцяло свързано с увереност. С новия Battlax Racing R11, Bridgestone осигурява на състезателите допълнително сцепление и чувство за контакт на пистата. Особено при влизане под ъгъл, където увереността е толкова важна. Състезаващите се с R11 ще видят как времето им на обиколка се подобрява от самия старт!”

Усетете представянето

За да разработи R11, Bridgestone използва съществуващия Battlax Racing R10 за еталон и си постави за цел подобряване на усещането за контакт с пистата докато гумата е в движение, позволявайки на водача да цели подобряване на времето на обиколките по време на състезание, обиколка след обиколка, в широк работен диапазон.

2. New Battlax Racing R11

Сцепление при спиране и ускорение

Пакетът R11 се базира на нов променлив моно-спирален пояс (V-MSB) поставен в предната гума, която създава по-високо налягане в контактното петно и повече сила при завиване. Това дава на водача по-добро сцепление и по-бързо влизане в завои, с повече усещане за контакт и следователно повече увереност.

Конструкцията на задната гума използва допълнителна GP лента (доказана при състезателния слик V02 на Bridgestone) в допълнение към V-MSB, който е настроен за оптимална деформация. Резултатът е задна гума с по-висока мощност на тягата, постоянство в продължителността на живот на гумата и по-голямо сцепление във всички фази.

Що се отнася до дизайна на протектора, инженерите на Bridgestone първо анализираха ъгъла на абразия при ускорение и деформация във фазите на спиране и завиване. Това им позволи да развият иновативно позициониране на каналите за R11. То дава максимална твърдост в завои и максимален контакт в момента на ускоряване. Така осигурява оптимална деформация за за постигане подобрено време на загряване.

По-добро време на обиколка

Пистовите тестове показват подобрение в сравнение с предшественика във всички области. Особено в основната целева зона на навлизане в завои, за допълнителна увереност. Това се отрази на времето на обиколка, давайки на R11 последователни по-бързи обиколки с подобрение от 1,3% в най-бързата обиколка.

Новият Battlax Racing R11 се препоръчва за всички категории състезания с мотоциклети. Включително сериите SSP 300, SSP 600 и SST 1000, както и за всички състезателни събития на производители.

Bridgestone ще представи пълна гама от 2 размера предни и 6 размера задни гуми от януари до март 2018 г. Всички размери на R11 ще бъдат налични в средно твърд състав на каучука с мека опция на разположение при определени размери.

Bridgestone бе в Испания между 3 и 7 октомври 2017 г., за да представи Battlax Racing R11, най-новата състезателна гума. Ключови дилъри и медии от цяла Европа се събраха, за да изпробват Battlax Racing R11. Това стана на прочутата писта Монтебланко и да отпразнуват нейното представяне.

3. New Battlax Racing R11

Асен Стоянов

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *