BMW готви за течно охлаждане при GS BMW готви за течно охлаждане при GS


Разработката на новият двигател се наложи, тъй като изискванията на стандарта Евро 4, които влизат в сила от 2012 г. е са много високи и текущото въздушно охлаждане на двигателя не може да им отговори. Въздушното охлаждане е проблем за инженерите, които търсят по-ниски емисии и намалена консумация на гориво, тъй като ефективността не се губи само при по-високи температури на двигателя, но и от студ. Предимството при течното охлаждане е, че двигателя не се нагорещява толкова, когато е под голямо натоварване, но и се затопля по-бързо, заради изолационното действие на водната риза. Когато може да се контролира работната температура на двигателя и да се държи в идеален експлоатационни условия, горивната смес изгаря по-чисто и ефективно.


Moto Club

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *